Extraescolars

Benvingudes a la Comissió d’Extraescolars!

La Comissió d’Extraescolars s’encarrega d’organitzar i coordinar totes les activitats fora de l’horari lectiu: activitats extraescolars, casals, acollides de matí i tarda i altres.

Períodes d’inscripció a les extraescolars del curs 2019-2020

TORN 1: Del 4 al 28 de juny TANCAT

TORN 2: Del 12 al 26 de setembre TANCAT

TORN 3: Del 9 al 16 de desembre TANCAT

TORN 4: Principis d’abril

Recordeu que les famílies noves i les de P3, s’acolliran directament al Torn 2. Les famílies que ja són del Fluvià i s’acullin al Torn 2 tindran un increment de 5€ en la inscripció a cada activitat. Totes les famílies que formalitzin la inscripció, hauran de ser sòcies de l’AFA.

Aquests són els nostre proveïdors pel present curs (clicant sobre cadascun d’ells trobareu les extraescolars associades, informació sobre cadascuna d’elles i el formulari d’inscripció):

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Eixos Creativa és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Kids&Us és el nostre proveïdor per l’activitat extraescolar d’anglès que s’estructura en els següents grups:

• Sam (P3)
  • Emma (P4-P5)
  • Oliver (P5-1r)
  • Marcia (1r-2n)
  • Pam & Paul (2n-3r)
  • Ben & Brenda (3r-4t)
  • AP1 (5è-6è)
  • AP2 (6è)

Música Activa és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Poblenou Dance School és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Sandance és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

Vernita Studio&Shop és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

Els Tabalots es reuneixen un cop a la setmana (els divendres a les 17:00) i imparteixen classe a infants i famílies a partir de P5.

• Acollida (P3-6è)

INSCRIU-TE!

Campos Estela és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

• Casalet de Nadal (Allargament de jornada del 20 de Desembre)

Darreres entrades sobre extraescolars