Extraescolars

Benvingudes a la Comissió d’Extraescolars!

La Comissió d’Extraescolars s’encarrega d’organitzar i coordinar totes les activitats fora de l’horari lectiu: activitats extraescolars, casals, acollides de matí i tarda i altres.

Períodes d’inscripció a les extraescolars del curs 2020-2021

TORN 1: Juny OBERT

TORN 2: Setembre TANCAT

TORN 3: Desembre TANCAT

TORN 4: Març TANCAT

Recordeu que les famílies noves i les de P3, s’inscriuen directament al setembre i que totes les famílies que formalitzin la inscripció, hauran de ser sòcies de l’AFA.

Les famílies noves i les de P3, s’acolliran directament al Torn 2. Les famílies que ja són del Fluvià i s’acullin al Torn 2, tindran un increment de 5€ en la inscripció a cada activitat.

Actualment, aquests són els nostre proveïdors pel present curs (clicant sobre cadascun d’ells trobareu les extraescolars associades, informació sobre cadascuna d’elles i el formulari d’inscripció):

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE

Panorama Skate Club és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

INSCRIU-TE

Vernita Studio&Shop és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE

Kids&Us és el nostre proveïdor per l’activitat extraescolar d’anglès que s’estructura en els següents grups:

• Sam (P3)
  • Emma (P4-P5)
  • Oliver (P5-1r)
  • Marcia (1r-2n)
  • Pam & Paul (2n-3r)
  • Ben & Brenda (3r-4t)
  • Animal Planet (4t-5è)
  • Animal Planet 2 (5è-6è)
  • Fairy Tales 1 (6è)

ATENCIÓ: Les famílies inscrites en cursos anteriors rebran un correu directament de Kids&Us per fer la inscripció. Només les famílies que s’inscriuen per primer cop ho fan per aquest canal.

A partir de 2n l’alumnat ha d’aprovar una prova de nivell que es fa al centre Kids&Us de Poblenou. Les famílies interessades hauran de contactar per correu amb la direcció de l’escola Kids&Us Poblenou per a realitzar la prova.

INSCRIU-TE

MúsicActiva és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

ATENCIÓ: Les famílies inscrites en cursos anteriors rebran un correu directament de MúsicActiva per fer la inscripció. Només les famílies que s’inscriuen per primer cop ho fan per aquest canal.

INSCRIU-TE

A lo Cubano és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE

Eixos Creativa és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

Diver’s és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

La Companyia de teatre Les Fugitives és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

Maialen Alberro és la nostra proveïdora per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE

Els Tabalots es reuneixen un cop a la setmana (els divendres de 17:00 a 18:00) i imparteixen classe a infants i famílies a partir de P3.

INSCRIU-TE!

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

INSCRIU-TE

Campos Estela és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Darreres entrades sobre extraescolars