Extraescolars

Benvingudes a la Comissió d’Extraescolars!

La Comissió d’Extraescolars s’encarrega d’organitzar i coordinar totes les activitats fora de l’horari lectiu: activitats extraescolars, casals, acollides de matí i tarda i altres.

Períodes d’inscripció a les extraescolars del curs 2020-2021

TORN 1: Setembre TANCAT

TORN 2: Desembre TANCAT

TORN 3: Març TANCAT

Recordeu que les famílies noves i les de P3, s’inscriuen directament al setembre i que totes les famílies que formalitzin la inscripció, hauran de ser sòcies de l’AFA.

Degut a l’actual estat d’emergència hem de demanar a totes les famílies que han inscrit als seus infants a extraescolars que empleneu la següent declaració de responsabilitat, la signeu i ens la feu arribar el més aviat possible. Podeu fer-ho per correu electrònic, o, si ho preferiu, podeu omplir-la i fer-nos-la arribar ja sigui en mà (a la Lorena) o a la bústia de l’AFA. La Lorena pròximament també tindrà disponibles còpies en paper per a les famílies que així ho desitgin.

Us recordem que podeu consultar els protocols COVID-19 per a activitats extraescolars, sortides i colònies escolars dels diferents proveïdors i del Departament d’Educació al següent post.

Actualment, aquests són els nostre proveïdors pel present curs (clicant sobre cadascun d’ells trobareu les extraescolars associades, informació sobre cadascuna d’elles i el formulari d’inscripció):

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Eixos Creativa és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Kids&Us és el nostre proveïdor per l’activitat extraescolar d’anglès que s’estructura en els següents grups:

• Sam (P3)
  • Emma (P4-P5)
  • Oliver (P5-1r)
  • Marcia (1r-2n)
  • Pam & Paul (2n-3r)
  • Ben & Brenda (3r-4t)
  • Tweens 1 (4t-5è)
  • Tweens 2 (5è-6è)
  • Tweens 3 (6è)

ATENCIÓ: Les famílies inscrites en cursos anteriors rebran un correu directament de Kids&Us per fer la inscripció. Només les famílies que s’inscriuen per primer cop ho fan per aquest canal.

MúsicActiva és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

ATENCIÓ: Les famílies inscrites en cursos anteriors rebran un correu directament de MúsicActiva per fer la inscripció. Només les famílies que s’inscriuen per primer cop ho fan per aquest canal.

Poblenou Dance School és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

A lo Cubano és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Vernita Studio&Shop és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Els Tabalots es reuneixen un cop a la setmana (els divendres de 17:00 a 18:00) i imparteixen classe a infants i famílies a partir de P3.

INSCRIU-TE!

• Acollida (P3-6è)

INSCRIU-TE

Campos Estela és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

• Casalet de Nadal (Allargament de jornada del 21 de Desembre)
  • Casalet d’Estiu (Allargament de jornada de Juny)
  • Casal d’estiu

Darreres entrades sobre extraescolars