Extraescolars

Benvingudes a la Comissió d’Extraescolars!

La Comissió d’Extraescolars s’encarrega d’organitzar i coordinar totes les activitats fora de l’horari lectiu: activitats extraescolars, casals, acollides de matí i tarda i altres.

Períodes d’inscripció a les extraescolars del curs 2021-2022

TORN 1: 15-22 Juny TANCAT

TORN 2: 14-24 Setembre TANCAT

TORN 3: 1-14 Desembre OBERT

TORN 4: Març TANCAT

Recordeu que les famílies noves i les de P3, s’inscriuen directament al setembre i que totes les famílies que formalitzin la inscripció en una extraescolar (a excepció d’acollida) hauran de ser sòcies de l’AFA.

Les famílies noves i les de P3, s’acolliran directament al Torn 2. Les famílies que ja són del Fluvià i s’acullin al Torn 1, no hauran de pagar el recàrrec de 5€ a cada activitat per inscripcions tardanes.

Degut a les restriuccions sanitàries actuals us hem de demanar a totes les famílies que han inscrit als seus infants a extraescolars que empleneu la següent declaració de responsabilitat, la signeu i ens la feu arribar abans de començar l’activitat. Podeu fer-ho per correu electrònic, o, si ho preferiu, podeu omplir-la i fer-nos-la arribar ja sigui en mà (a la Lorena) o a la bústia de l’AFA. La Lorena pròximament també tindrà disponibles còpies en paper per a les famílies que així ho desitgin.

Actualment, aquests són els nostre proveïdors pel present curs (clicant sobre cadascun d’ells trobareu les extraescolars associades, informació sobre cadascuna d’elles i el formulari d’inscripció):

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE

Panorama Skate Club és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

INSCRIU-TE

Vernita Studio&Shop és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Requereix compromís trimestral

INSCRIU-TE

Kids&Us és el nostre proveïdor per l’activitat extraescolar d’anglès que s’estructura en els següents grups:

• Sam (P3)
  • Emma (P4-P5)
  • Oliver (P5-1r)
  • Marcia (1r-2n)
  • Pam & Paul (2n-3r)
  • Ben & Brenda (3r-4t)
  • Animal Planet (4t-5è)
  • Animal Planet 2 (5è-6è)
  • Fairy Tales 1 (6è)

ATENCIÓ: Les famílies inscrites en cursos anteriors rebran un correu directament de Kids&Us per fer la inscripció. Només les famílies que s’inscriuen per primer cop ho fan per aquest canal.

A partir de 2n l’alumnat ha d’aprovar una prova de nivell que es fa al centre Kids&Us de Poblenou. Les famílies interessades hauran de contactar per correu amb la direcció de l’escola Kids&Us Poblenou per a realitzar la prova.

INSCRIU-TE

MúsicActiva és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

ATENCIÓ: Les famílies inscrites en cursos anteriors rebran un correu directament de MúsicActiva per fer la inscripció. Només les famílies que s’inscriuen per primer cop ho fan per aquest canal.

Requereix compromís trimestral

INSCRIU-TE

A lo Cubano és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE

Eixos Creativa és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

Diver’s és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

La Companyia de teatre Les Fugitives és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

Maialen Alberro és la nostra proveïdora per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE

Els Tabalots es reuneixen un cop a la setmana (els divendres de 17:00 a 18:00) i imparteixen classe a infants i famílies a partir de P3.

INSCRIU-TE!

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

INSCRIU-TE

Campos Estela és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

• Casalet de Nadal (Allargament de jornada del 22 de Desembre)
  • Casalet d’Estiu (Allargament de jornada de Juny)
  • Casal d’Estiu

Darreres entrades sobre extraescolars