Extraescolars

Benvingudes a la Comissió d’Extraescolars!

La Comissió d’Extraescolars s’encarrega d’organitzar i coordinar totes les activitats fora de l’horari lectiu: activitats extraescolars, casals, acollides de matí i tarda i altres.

Períodes d’inscripció a les extraescolars del curs 2023-2024

TORN 1: 1-15 Juny TANCAT

TORN 2: 4-17 Setembre TANCAT

TORN 3: 1-15 Desembre TANCAT

TORN 4: 1-15 Març TANCAT

Recordeu que les famílies noves i les de I3, s’inscriuen directament al setembre i que totes les famílies que formalitzin la inscripció en una extraescolar hauran de ser sòcies de l’AFA (a excepció d’acollida) i estar al corrent dels pagaments contrets amb l’AFA i/o amb els proveïdors d’extraescolars.

Les famílies noves i les de I3, s’acolliran directament al Torn 2. Les famílies que ja són del Fluvià i s’acullin al Torn 1, no hauran de pagar el cost d’inscripció de 5€ per cada activitat. La resta de torns d’inscripció estan obligats a abonar 5€ per activitat. No es permetrà començar l’activitat fins que no es faci efectiu aquest pagament.

Les famílies amb infants de 4t a 6è interessades en què tornin sols de les activitats extraescolars a casa, podeu demanar-ho omplint, signant i entregant a la Lorena el formulari que trobareu en aquest enllaç.

Recordeu que, per raons de seguretat, si voleu que una tercera persona reculli el vostre infant a la sortida d’extraescolars, cal que ens ho notifiqueu emplenant el següent formulari. Entregarem l’infant només a les persones que apareguin en aquest formulari i sempre i quan ens mostrin el seu DNI.

Actualment, aquests són els nostres proveïdors pel proper curs (clicant sobre cadascun d’ells trobareu les extraescolars associades, informació sobre cadascuna d’elles i el formulari d’inscripció):

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Requereix compromís trimestral

Vernita Studio&Shop és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Requereix compromís trimestral

Kids&Us és el nostre proveïdor per l’activitat extraescolar d’anglès que s’estructura en els següents grups:

• Sam (I3)
  • Emma (I4-I5)
  • Oliver (I5-1r)
  • Marcia (1r-2n)
  • Pam & Paul (2n-3r)
  • Ben & Brenda (3r-4t)
  • Animal Planet (4t-5è)
  • Animal Planet 2 (5è-6è)
  • Fairy Tales 1 (6è)

ATENCIÓ: Les famílies inscrites en cursos anteriors rebran un correu directament de Kids&Us per fer la inscripció. Només les famílies que s’inscriuen per primer cop ho fan per aquest canal.

A partir de 2n l’alumnat ha d’aprovar una prova de nivell que es fa al centre Kids&Us de Poblenou. Les famílies interessades hauran de contactar per correu amb la direcció de l’escola Kids&Us Poblenou per a realitzar la prova.

MúsicActiva és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

ATENCIÓ: Tant les famílies noves com les inscrites en cursos anteriors han d’emplenar el formulari d’inscripció online.

A partir de 1r MúsicActiva es posarà en contacte amb les famílies noves per realitzar una prova de nivell i una sessió de tria d’instrument.

És imprescindible que les famílies del nou alumnat assisteixin a la reunió informativa.

Les famílies dels antic alumnes rebran un correu directament de MúsicActiva per informar del pla d’estudis del curs.

Requereix compromís trimestral

A lo Cubano és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Requereix compromís bimestral a partir de novembre i el pagament també és bimestral.

Eixos Creativa és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Requereix compromís trimestral

Diver’s és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Requereix compromís trimestral

Els Tabalots es reuneixen un cop a la setmana (els divendres de 17:00 a 18:30) i imparteixen classe a infants i famílies a partir d’I3.

INSCRIU-TE!

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

INSCRIU-TE

Campos Estela és el nostre proveïdor per a les següents activitats:

• Casalet de Nadal (allargament de jornada de desembre)
  • Casalet d’Estiu (allargament de jornada de juny)

Diver’s serà enguany el nostre proveïdor per a les següents activitats:

Darreres entrades sobre extraescolars