Extraescolars

Benvingudes a la Comissió d’Extraescolars!

La Comissió d’Extraescolars s’encarrega d’organitzar i coordinar totes les activitats fora de l’horari lectiu: activitats extraescolars, casals, acollides de matí i tarda i altres.

Períodes d’inscripció a les extraescolars del curs 2022-2023

TORN 1: 9-22 Juny TANCAT

TORN 2: 9-20 Setembre TANCAT

TORN 3: Desembre TANCAT

TORN 4: Març TANCAT

Recordeu que les famílies noves i les de I3, s’inscriuen directament al setembre i que totes les famílies que formalitzin la inscripció en una extraescolar hauran de ser sòcies de l’AFA (a excepció d’acollida) i estar al corrent dels pagaments contrets amb l’AFA.

Les famílies noves i les de I3, s’acolliran directament al Torn 2. Les famílies que ja són del Fluvià i s’acullin al Torn 1, no hauran de pagar el cost d’inscripció de 5€ per cada activitat. La resta de torns d’inscripció estan obligats a abonar 5€ per activitat, no es permetrà començar l’activitat fins que no es faci efectiu aquest pagament.

Actualment, aquests són els nostres proveïdors pel proper curs (clicant sobre cadascun d’ells trobareu les extraescolars associades, informació sobre cadascuna d’elles i el formulari d’inscripció):

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Requereix compromís trimestral

Helena Munné Estudi de Teatre és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

Vernita Studio&Shop és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Requereix compromís trimestral

Kids&Us és el nostre proveïdor per l’activitat extraescolar d’anglès que s’estructura en els següents grups:

• Sam (I3)
  • Emma (I4-I5)
  • Oliver (I5-1r)
  • Marcia (1r-2n)
  • Pam & Paul (2n-3r)
  • Ben & Brenda (3r-4t)
  • Animal Planet (4t-5è)
  • Animal Planet 2 (5è-6è)
  • Fairy Tales 1 (6è)

ATENCIÓ: Les famílies inscrites en cursos anteriors rebran un correu directament de Kids&Us per fer la inscripció. Només les famílies que s’inscriuen per primer cop ho fan per aquest canal.

A partir de 2n l’alumnat ha d’aprovar una prova de nivell que es fa al centre Kids&Us de Poblenou. Les famílies interessades hauran de contactar per correu amb la direcció de l’escola Kids&Us Poblenou per a realitzar la prova.

MúsicActiva és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Requereix compromís trimestral

A lo Cubano és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Requereix compromís bimestral a partir de novembre i el pagament també és bimestral.

Eixos Creativa és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Diver’s és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Les següents activitats extraescolars comporten la inscripció i participació d’un mínim d’un adult i un infant per família. Els infants no hi poden participar sols!

Els Tabalots es reuneixen un cop a la setmana (els divendres de 17:00 a 18:00) i imparteixen classe a infants i famílies a partir de P3.

INSCRIU-TE!

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

INSCRIU-TE

Campos Estela és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

• Casalet de Nadal (Allargament de jornada del 22 de Desembre)
  • Casalet d’Estiu (Allargament de jornada de Juny)

La Caliu és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

• Casal d’Estiu

Darreres entrades sobre extraescolars