Extraescolars

Benvingudes a la Comissió d’Extraescolars!

La Comissió d’Extraescolars s’encarrega d’organitzar i coordinar totes les activitats fora de l’horari lectiu: activitats extraescolars, casals, acollides de matí i tarda i altres.

Períodes d’inscripció a les extraescolars del curs 2019-2020

TORN 1: Setembre TANCAT

TORN 2: Desembre TANCAT

TORN 3: Març TANCAT

Recordeu que les famílies noves i les de P3, s’inscriuen directament al setembre.

Totes les famílies que formalitzin la inscripció, hauran de ser sòcies de l’AFA.

Estem treballant per poder oferir-vos les extraescolars del nou curs 2020-2021, tot atenent a les informacions del Consorci d’Educació i fent les gestions per poder garantir les mesures requerides.

La graella d’extraescolars encara no està actualitzada, però us anirem comunicant els canvis a la nostre web al llarg d’aquest mes de setembre. Pel que fa a l’acollida la inscripció ja està oberta per a poder oferir-vos aquest servei ja des del primer dia.

Actualment, aquests són els nostre proveïdors pel present curs (clicant sobre cadascun d’ells trobareu les extraescolars associades, informació sobre cadascuna d’elles i el formulari d’inscripció):

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Eixos Creativa és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Kids & Us és el nostre proveïdor per l’activitat extraescolar d’anglès que s’estructura en els següents grups:

• Sam (P3)
  • Emma (P4-P5)
  • Oliver (P5-1r)
  • Marcia (1r-2n)
  • Pam & Paul (2n-3r)
  • Ben & Brenda (3r-4t)
  • AP1 (5è-6è)
  • AP2 (6è)

ATENCIÓ: Les famílies inscrites en cursos anteriors rebran un correu directament de Kids&Us per fer la inscripció. Només les famílies que s’inscriuen per primer cop ho fan per aquest canal.

Música Activa és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Poblenou Dance School és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

Sandance és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

Vernita Studio&Shop és el nostre proveïdor per a la següent activitat extraescolar:

Els Tabalots es reuneixen un cop a la setmana (els divendres a les 17:00) i imparteixen classe a infants i famílies a partir de P5.

INSCRIU-TE!

• Acollida (P3-6è)

INSCRIU-TE

Campos Estela és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

• Casalet de Nadal (Allargament de jornada del 21 de Desembre)
  • Casalet d’Estiu (Allargament de jornada de Juny)
  • Casal d’estiu

Darreres entrades sobre extraescolars