Inscripció acollida

NIF G 62314224

SOL·LICITUD D'INSCRIPCIÓ A ACOLLIDA

Escola: FLUVIÀ

Modalitat: Mensual matí (8:00-9:00)Mensual tarda (16:30-17:30)Mensual 2 hores (8:00-9:00 i 16:30-17:30)Abonament 10 tiquets

Soci de l'AFA: No
Germans: No

Dades de l'infant

Adreça postal:

Dades dels familiars/tutors

Dades bancàries

Creditor

Referència del creditor:
ACOLLIDA FLUVIÀ

Identificador del creditor:
NOM DEL CREDITOR:
Associació Cívica Cultural i d'Oci - St. Martí

ADREÇA DEL CREDITOR:
C/Espronceda 180 of b06, 08018 Barcelona

Condicions de pagament

Els pagaments es realitzaran mitjançant rebuts mensuals.

El deutor està legitimat al reemborsament per la seva entitat en els termes i condicions del contracte subscrit amb la mateixa. La sol∙licitud de reemborsament haurà d'efectuar‐se dins de les vuit setmanes que segueixen a la data de deute en compte. Pot obtenir informació addicional sobre els seus drets en la seva entitat financera.

Els abonaments de 10 tiquets caduquen al cap de 90 dies naturals i en acabar el curs escolar.

Deutor

Titular del compte:

DNI:

Pais del deutor:

Adreça del deutor:

Codi postal:

Població:

Província:

IBAN:

NORMATIVA I CLÀUSULES SOBRE PROTECCIÓ DE DADES D'ACCIÓ ST. MARTÍ

Mitjançant l'acceptació d'aquest formulari, l'usuari del servei autoritza al infant inscrit a realitzar l'activitat i es compromet a mantenir les normes de conducta i assistència per a dur a bon terme la programació de l'especialitat triada. Al mateix temps, accepta els càrrecs al seu compte bancari corresponents a aquesta activitat. Les dades facilitades són propietat pròpia i seran utilitzades només pels cobraments autoritzats i comunicats de l'activitat contractada. L'usuari podrà decidir quan vol que s'eliminin i ACCIÓ SANT MARTÍ es compromet a no cedir-les ni mantenir-les més enllà del curs contractat.

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES DE L'AFA ESCOLA FLUVIÀ

Responsable del tractament Associació de Famílies d'Alumnes de l'Escola Fluvià (AFA Escola Fluvià).
Finalitat del tractament Realitzar l'alta d'inscripció, el control dels participants, la comunicació amb els mateixos i la gestió i administració pròpia de la activitat, així com informar-vos sobre futures activitats organitzades per l'AFA Escola Fluvià.
Legitimació del tractament Consentiment dels interessats per a inscriure els seus fills/es en l'activitat extraescolar escollida, per a l'enviament d'informació sobre els nostres serveis.
Destinataris No es cediran dades a tercers excepte per disposició legal i per a què els nostres proveïdors puguin dur a terme les tasques administratives i de gestió de les activitats inscrites. L'AFA Escola Fluvià utilitza serveis d'allotjament extern, amb MailChimp, que comporten una transferència internacional de dades, que es troba a l'ampara de l'acord EU-US Privacy Shield, informació disponible a www.privacyshield.gov.
Drets Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal i com s'indica a la informació addicional.
Informació addicional Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web https://afa.escolafluvia.cat/politica-de-privadesa/.