Espai Migdia

Campos Estela

Des de 1968 oferim serveis d’àpats i lleure per a escoles mitjançant la continuïtat del projecte educatiu del centre i unes pautes alimentàries basades en una dieta equilibrada, divertida i segura.

Logo Campos Estela

Vallès de Serveis a Escoles, S.L.
C/ Camí de la Creu, 14
08172 Sant Cugat del Vallès
Tel 936 745 016
www.camposestela.com

ATENCIÓ:

A partir d’aquest proper mes de setembre, es posarà en marxa una APP des de la que podreu gestionar tot allò relacionat amb el menjador (alta o baixa, control d’assistència, dietes, comunicacions, informes, pagaments, etc.).

Si durant el procés teniu qualsevol entrebanc, us demanem que envieu un correu a app@camposestela.com i us contactaran el més aviat possible.

Us demanem que feu aquesta gestió abans del 20 de juliol. Al setembre, abans de començar el curs, us farem arribar unes instruccions on us explicarà com utilitzar-la.

Horari del servei i contacte

L’horari habitual de menjador durant el curs escolar serà de 12:30 a 15:00.

L’horari dels dies de jornada intensiva serà de 13:00 a 15:30.

L’horari d’atenció a les famílies serà de 09:00 a 10:00 h del matí cada dia, i dimarts i dijous de 16:30 a 17:30.

Podeu contactar amb el servei de migdia:

Preus

• Preu fix: 5,95€ (mínim 2 dies a la setmana i sempre els mateixos)
  • Preu fix segons germans: 5,85€ (mínim 2 dies a la setmana i sempre els mateixos)
  • Preu esporàdic: 6,65€ (cal avisar el dia que l’infant es quedarà a menjar)

Els usuaris fixos que no assisteixin al menjador han d’avisar abans de les 10:00 per poder gaudir del descompte (absència tram 1) de 3,00€ per dia.

Als alumnes inscrits com a becats, no se’ls aplicarà la beca fins que no rebem la confirmació de la mateixa per part de l’escola.

Per causes alienes a l’empresa (vaga general, de mestres, de monitors, o climatològiques, nevades, etc.) es descomptarà el dia com una falta avisada.

Domiciliació de rebuts

Es domiciliarà una única quota per a tots els serveis contractats. Les quotes es domiciliaran entre el dia 5 y 10 de cada mes, i inclouran els menús entre el dia 1 i el 30/31 de cada mes.

En cas de devolució d’un rebut s’avisarà la família perquè realitzi un ingrés o una transferència bancària a Vallès de Serveis a Escoles SL. Un cop fet, s’haurà de portar el comprovant bancari a la coordinadora del menjador.

Cada rebut retornat es penalitzarà amb 4,08€, en concepte de despeses de gestió de la devolució.

No cal renovar la inscripció anualment, un cop les famílies s’han inscrit al servei de menjador es mantindrà el servei fins que la família causi baixa.

DESCARREGA’T LA NOSTRA APP!

Normes d’ús del servei de menjador

Per poder fer ús de l’Espai Migdia les famílies han de seguir unes normes, que detallem a continuació:

• No es pot fer ús del menjador amb rebuts pendents de pagament de cursos o mesos anteriors.
  • Els alumnes que utilitzen el servei de menjador han de respectar la normativa de menjador. Cap alumne podrà marxar del menjador sense justificació i notificació prèvia.
  • Les famílies rebran un informe periòdic d’hàbits i comportament per escrit per a tots els alumnes.
  • Us demanem que adeqüeu l’horari d’administració de medicaments a fora d’hores de menjador. En cas que això sigui impossible, contacteu amb la coordinadora i porteu-li la prescripció del metge.
  • Els alumnes amb al·lèrgies o intoleràncies alimentàries han de lliurar el certificat mèdic actualitzat a la coordinadora.
  • Els dies d’excursió es facilitarà un PICNIC a tots aquells alumnes fixes de menjador. Les famílies podeu comunicar la vostra voluntat de no fer ús del servei de PICNIC en tot el curs a la coordinadora, mitjançant la butlleta de no PICNIC que se us facilita a l’inici de curs i es descomptaran 3,00€.

Per a qualsevol aclariment posseu-vos en contacte amb Campos Estela.

El nostre projecte

Espais de lliure lleure i circulació

A part de donar de menjar als infants, Campos Estela ha dissenyat tota una sèrie d’activitats per a què els infants puguin gaudir d’aquest espai al màxim. Per aquest motiu hem creat un quadre d’activitats a les quals els infants es poden apuntar amb anterioritat per poder gaudir-ne en grups petits.

Eat & English

A Campos Estela hem creat el projecte “Eat in English” amb el qual pretenem que l’alumnat que fa ús de l’Espai de Migdia es llenci a parlar en anglès. El format està plantejat com un espai de lliure circulació, on hi participa l’alumnat que prèviament s’hagi apuntat. Està estructurat en els següents espais:

• EAT THE WORLD: El grup escollirà setmanalment un país del qual en descobrirem a través del joc i el teatre els aliments que s’hi cultiven i com els cuinen in English.
  • MOVE IT: Jocs, circ i ball per endevinar els aliments que hem menjat durant la setmana, posant en comú el vocabulari que hem anat aprenent a l’hora de dinar.
  • LET’S GROW OUR GARDEN: Contes, jocs i cançons en anglès a l’espai natural amb vocabulari relacionat amb l’hort i el jardí.

Dinem plegats

Obrim les portes de l’Espai de Migdia a tots els pares i mares que desitgeu acompanyar-nos a dinar en aquest procés d’educació tant important pels vostres infants. Aquest curs, continuem obrint l’espai de migdia als avis i àvies que vulguin compartir una estona amb els seus néts i netes.

Darreres entrades sobre l’Espai Migdia