Escola i família

Benvingudes a la Comissió d’Escola i Família!

Qui som?

La comissió Escola i Família pretén apropar l’escola a la família i viceversa. El seu objectiu és posar en marxa accions, projectes, xerrades, campanyes, documentació que ens ajudi en la nostra tasca i responsabilitat com a pares al mateix temps que com ciutadans d’una comunitat, una  escola, una societat, un món.

Podeu possar-vos en contacte amb nosaltres per col.laborar amb la comissió o expressar-nos qualsevol dubte per correu electrònic.

Quins són els nostres objectius?

• Organitzar els tallers o xerrades formatives per famílies
  • Participació a campanyes solidàries (recollida de roba, aliments, joguines)
  • Informar d’activitats o actes en família

Què fem?

Actualment, la Comissió Escola i Família participa activament en els següents projectes:

La Lileta del Poblenou

Xarxa d’AFA’s per a una educació Feminista) impulsada per les AFAs de les escoles La Llacuna del Poblenou i Fluvià i amb la col·laboració d’altres AFAs i AMPAs com les de La Flor de Maig, Marbella, Bogatell, l’Arenal de Llevant, que té per objectiu sensibilitzar la comunitat educativa per tal que s’implementi de manera real i efectiva la coeducació feminista a totes les escoles i instituts del barri.

MÈS INFORMACIÓ

Grup de creixement familiar

Grup dirigit per la Lara Terradas, psicòloga, terapeuta Gestalt, infantil, corporal i familiar, per a acompanyar la família en el procès de criança respectuosa a través de la vivència, la comunicació, el respecte i l’amor i per trobar respostes a inquietuds quotidianes.

El grup es reuneix un cop al mes, de 19:00 a 21:00, i requereix d’un compromís semestral que es tradueix en una quota de 50€/persona (70€/parella).

MÈS INFORMACIÓ

Darreres entrades sobre Escola i Família