Apren a defendre’t! 2

Bon dia famílies!

Avui us volem proposar un taller de defensa personal en família per a totes les edats, dirigit pel mestre Pablo Mariano (C.N. 6 dan Karate Do), del Karate Club de l’Associació Sant Martí.

En què consisteix?

La defensa personal és un mètode que consisteix en una sèrie de moviments i tècniques amb les quals podem afrontar una agressió, i sortir-nos-en de la manera mes favorable possible.

Aquesta disciplina no està enfocada a mantenir una baralla o enfrontament prolongat. L’objectiu fonamental és incapacitar a l’agressor per poder fugir i posar-nos fora de perill.

Quan?

Dissabte, 8 de maig de 12h a 13h

On?

Al pati de l’escola

10€/adult (gratuït per infants acompanyants)

INSCRIU-TE!

Què he de fer per apuntar-me?

Inscriu-te!

Clicant al botó “INSCRIU-TE!” podràs omplir les dades de les persones que vulgueu participar en aquest taller. Rebreu un correu de confirmació a l’adreça que hagueu facilitat com correu de l’Adult 1.

Només les primeres 26 persones que s’apuntin podran gaudir d’aquesta activitat. La resta, malauradament, i per falta d’espai suficient per mantenir les distàncies de seguretat, romandran a l’espera per futures edicions. En cas que no sigueu dels 26 primers, us ho faríem saber el més aviat possible!

Equipa’t!

Cal dur roba còmoda i moltes ganes d’aprendre i passar-ho bé!

Fes el pagament!

El pagament es farà mitjançant tarja de crèdit el mateix dia del taller. Per agilitzar el tràmit us demanem que arribeu amb prou antelació (uns 20-30 minuts).

El preu és de 10€ per adult i gratuït pels infants acompanyants.