Camí escolar

Barri i Camí Escolar

Benvingudes a la Comissió de Barri i Camí Escolar!

La nostra comissió pretén educar i donar seguretat als infants (de 3r a 6è curs) a l’hora d’anar i tornar sols de l’escola i d’integrar l’AFA dins la Xarxa d’AMPES del Barri del Poble Nou que organitza diverses activitats conjuntes entre les escoles i esdeveniments del Barri.

Qui som?

Camí Escolar

La nostra comissió forma part de la Macrocomissió Camí Escolar (MCCE), que integra 14 centres d’estudis del barri del Poblenou, i a diferents representants de l’administració local: El Districte de Sant Martí, L’Institut Municipal d’Educació, l’Àrea de Prevenció, Mobilitat i Seguretat i el Servei d’Educació Viària de la Guàrdia Urbana.

Podeu possar-vos en contacte amb nosaltres per col.laborar amb la comissió o expressar-nos qualsevol dubte per correu electrònic.

Barri

Podeu possar-vos en contacte amb nosaltres per col.laborar amb la comissió o informar-nos d’alguna activitat que pugui ser d’interès per a la nostra comunitat escolar per correu electrònic.

Què fem?

Camí Escolar

El projecte del Camí Escolar és una iniciativa destinada a impulsar la recuperació de l’espai públic com a espai de relació i convivència. Des del mateix projecte la idea és educar sobre la mobilitat i fomentar l’autonomia de nens i nenes a partir de 8 anys per anar i tornar de l’escola de manera segura.

Mai no és prou aviat per començar el procés de sensibilització i per treballar junts en l’objectiu d’augmentar la seguretat en els recorreguts que fan els i les nostres fills i filles cada dia per arribar a l’escola i tornar a casa.

Trobareu tota la informació sobre aquest projecte al web de l’Ajuntament de Barcelona.

Barri

Organitzem activitats com ara passejades populars, rasclets solidaris, etc. i us imformem d’altres activitats que organitzen altres AFAs de la nostra xarxa per afiançar els vincles del barri.

Projectes

Un mes, una causa: Millorem l’entorn del Fluvià NOU

Quan acompanyem o recollim als nostres infants, quan ens quedem a jugar al voltant de l’escola, sovint veiem coses que ens fan pensar que caldria millorar per tal que aquests moments siguin més relaxats i segurs.

Per aquest motiu, la Comissió de Barri i Camí Escolar ens hem posat en marxa per facilitar un canal a on rebre les propostes de les famílies i vehicular-les per tal resoldre-les.

A partir del mes de maig volem crear un missatge mensual reivindicant o fent arribar queixes i propostes de millora de l’entorn a aquells ens o institucions amb competència per a posar solucions.

El mes previ us demanarem que ens envieu les vostres aportacions amb la màxima informació possible i, una vegada treballada, l’enviarem durant el mes següent per a que arribi a totes les famílies i us hi pugueu sumar i ajudar-nos a fer força per a trobar solucions allà on s’hagin de gestionar.

MAIG

Contenidors massa a prop de l’accès a l’escola pel carrer pujades

JUNY

Motos a les voreres al voltant de l’escola

SIGNA AQUÍ!

Voleu fer-nos una proposta?

Darreres entrades sobre Barri i Camí Escolar