Recollim signatures per un barri més segur 2

Gràcies a la vostra implicació ja portem més de 4700 signatures!

Des de la Comissió de Barri i l’AFA volem moure una iniciativa de recollida de signatures després del lamentable fet ocorregut amb l’atropellament i mort d’un menor als voltants de l’Escola Grèvol i presentar-ho al proper Consell de Barri.

Com ja sabeu des de la Comissió de Barri hem intentat fer arribar a l’Ajuntament els problemes que comporta la circulació de motos al voltant de la nostra escola, així que volem recollir signatures en aquesta i altres escoles per a què limitin a 30km/h la citculació, posin mecanismes per a alentir la velocitat i que les motos no puguin circular per les voreres i que es faci una campanya de sensibilització. Són mesures que ja es prenen a altres zones escolars de Barcelona i voltants; perquè no a la nostra?

Es per això que, des del dilluns 21 d’octubre i fins al dimecres 23 d’octubre recollirem signatures per presentar-les al Consell de Barri davant la porta del local de L’AFA a les hores d’entrada i sortida de l’escola. En horari lectiu, disposareu dels fulls de signatures a consergeria.

A més de signar el paper us agraïriem que contribuiu amb la vostra signatura virtual mitjançant la plataforma Change.org.

Si vols llegir la petició completa pots descarregar-la aquí