Vols saber què pensen les famílies de les extraescolars?

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió d’Extraescolars volem agrair-vos la participació en l’enquesta de valoració que vau omplir fa unes setmanes. Hem tingut en compte tot el que ens dèieu, de cara a plantejar la oferta per al curs vinent. I també hem tractat tots els comentaris que ens feu sobre les activitats amb els proveïdors, per buscar solucions als possibles problemes, i millorar.

Volem compartir amb vosaltres el resultat de l’enquesta, amb esperit de transparència, col·laboració i implicació amb vosaltres. Per respecte a la vostra privacitat no compartirem els comentaris particulars, només les respostes gràfiques. Dels comentaris farem un resum de les coses que ens heu demanat de forma majoritària. De nou, us assegurem que tots els comentaris que ens heu fet arribar s’han valorat i tractat de forma adequada.

Però, què és la Comissió d’Extraescolars?

Abans, però, volem fer-vos cinc cèntims de com funciona la Comissió d’Extraescolars i la seva relació amb l’Escola, les famílies i els proveïdors. La Comissió la formem ara mateix 3 mares del centre, que gestionem de forma voluntària tota la feina que implica la gestió de les activitats extraescolars. La gestió d’aquestes activitats depèn totalment de l’AFA, una vegada estan en marxa. Som famílies com vosaltres, que col·laborem per portar això endavant. Ens disculpem aquí si de vegades se’ns escapa respondre algun correu, o heu d’insistir una mica abans que us donem una resposta. Provem de portar-ho tot al dia, però de vegades se’ns pot passar alguna cosa. Des de la Comissió, i en col·laboració amb Coordinació (Lorena) i proveïdors gestionem el dia a dia de les activitats. També avaluem la oferta, i treballem amb els proveïdors per adequar-nos a les necessitats del alumnes que ens traslladeu a les enquestes.

La oferta d’activitats la preparem des de la Comissió, sempre a partir del que ens demaneu:

• Busquem activitats, proveïdors, etc. provant que la oferta general sigui el més adequada, variada i accessible possible.
  • Un cop feta aquesta proposta la presentem al Consell Escolar, que es qui te la última paraula: tots els proveïdors i activitats que proposem (tant pel que fa a les Extraescolars com pel que fa al Casal d’Estiu) s’aproven al Consell per assegurar que compleixen els requisits pedagògics que segueixen la línia del centre.
  • Una vegada aprovada la oferta, treballem amb els proveïdors per plantejar els horaris i dies de totes les activitats. Aquesta es una part complicada, perquè volem que la graella quedi equilibrada (per exemple, que les activitats artístiques no siguin totes el mateix dia). Actualment tenim una oferta d’activitats molt alta i variada, i implica molta feina logística.
  • Un cop fetes les inscripcions, també treballem amb l’escola, els proveïdors i Coordinació per buscar espai a cada activitat. En aquest punt hem de tenir també en compte moltes variables diferents: les necessitats d’espai i materials que te cada activitat, l’edat dels participants, els espais disponibles al Centre, i les activitats que es fan cada dia: per exemple no podem oferir més de dos activitats esportives en el mateix dia i horari, ja que han de compartir l’espai de pista, i no hi caben més.

Com veieu, hi ha tota una feina molt cuidada que es fa amb la millor voluntat per assegurar el millor funcionament possible de les activitats.

Esperem que saber com funcionem us resulti útil i interessant! Si voleu participar o contactar amb nosaltres, ho podeu fer a través del nostre correu electrònic.

CONSULTA EL RESULTAT DE L’ENQUESTA AQUÍ!