Xerrada gratuïta 28/04/21 5

Acompanyament Familiar, de la mà de l’Elisenda Pascual, ens proposa una xerrada sobre “Sexualitat a la infància” el dimecres 28 d’abril a les 18:00.

La sexualitat infantil és un concepte poc comprès i sovint confós amb la genitalitat. Cal saber, però, que tot i que aquesta n’és l’expressió més coneguda, la sexualitat al llarg del creixement dels infants engloba molts altres aspectes que seran claus per a la seva salut mental. En aquesta xerrada ens explicaran quins són aquests aspectes i com acompanyar-los en totes les etapes de creixement.

Les persones interessades cal que s’inscriguin per poder rebre l’enllaç a la reunió i les dades d’accés.

Més informació

Per petició popular us fem a mans el i l’enregistrament de la xerrada que va tenir lloc el darrer 28 d’abril, així com els resultats de l’enquesta que es va passar als participants.

Lectures recomanades