Voleu saber com passarem l’Estiu al Fluvià?

El final de curs s’acosta i l’inici del Casal d’Estiu i del Campus Esportiu també.

Però abans de començar, creiem convenient fer una reunió informativa per a totes aquelles famílies que heu inscrit els vostres infants al nostre programa.

Ordre del dia

• Explicació d’informacions generals del programa.
  • Presentació de l’equip de monitors/es.
  • Presentació del menú.
  • Presentació per setmanes de les activitats i propostes que realitzarem. Per dur a terme aquesta part ens dividirem en grups segons modalitats: Casal infantil, Casal de primària i Campus esportiu, amb els respectius equips de monitors/es.
  • Dubtes i aclariments
  • Visita de les instal·lacions per a aquelles famílies que són de fora de l’escola.

A les famílies que sou de fora de l’escola us convidem a venir-hi amb els vostres infants per a què coneguin l’escola i l’equip de monitors/es.

Mentre fem la reunió els infants romandran al servei d’acollida del casal, i al final ens retrobarem per visitar l’escola plegats.

Acollida

L’acollida serà gratuïta per a totes les famílies inscrites al Casal d’Estiu i/o al Campus Esportiu.

Per gaudir-ne’n cal que ens feu arribar via correu electrònic el nom dels infants que faran acollida abans del 14 de juny.

DATA:

Dimarts 18 de juny del 2019 de 17:00 a 19:00

LLOC:

Auditori de l’Escola Fluvià (C/Fluvià, 60; Telf: 933 031 016)