Ja tenim les extraescolars de l’any vinent! 2

Ja s’acosta l’estiu i comencen les corredisses: casal, extraescolars, vacances, allargaments de jornada, preinscripcions…

Ens sumem al llistat de coses a tenir en compte abans de descansar i us informem que avui comença el primer torn per apuntar-se a les extraescolars de l’any vinent.

A la pàgina d’extraescolars trobareu tota la informació necessària per a triar les activitats extraescolars pel curs 2019/2020 dels vostres infants.

Períodes d’inscripció

Enguany hi haura dos torns d’inscripció:

• TORN 1: Del 4/06/19 al 28/06/2019
  • TORN 2: Del 12/09/2019 al 26/09/2019

Les famílies noves i les de P3, s’acolliran directament al Torn 2.

Les famílies que ja són del Fluvià i s’acullin al Torn 2, tindran un increment de 5€ en la inscripció a cada activitat.

Per acord d’Assemblea, totes les famílies que formalitzin la inscripció, hauran de ser sòcies de l’AFA.

Formalització de la inscripció

El procés d’inscripció es realitzarà presencialment de la següent manera:

• L’Olalla (actual coordinadora d’extraescolars) disposa de còpies en paper de les fitxes dels proveïdors de cada activitat que podreu emplenar, signar i lliurar, en horari de dilluns a divendres de 16h a 19h a la planta baixa de l’escola.
  • Per altre banda, a partir de la setmana del 16 de juny a la pàgina d’extraescolars podreu fer les inscripcions on-line.

ATENCIÓ

Per a la matrícula de Kids&Us heu hagut de rebre un correu per a la matriculació dels alumnes inscrits a la seva activitat. Per als nous inscrits, es realitzarà com amb la resta de proveïdors.

Baixes d’activitats

El curs 19/20 no s’oferirà l’extraescolar de Circ per no haver acomplert amb les expectatives. El curs vinent s’estudiarà la seva incorporació a la graella.

Canvis de proveïdors

Les extraescolars esportives estaran a càrrec d’Acció Sant Martí i les activitats de dansa de Poblenou Dance School.

Piscina

Es realitzarà al centre Claror Marítim, situat al costat de l’Hospital del Mar.

Ampliació de grups

Aquest any incorporem anglès a P3. Per respectar el període d’adaptació dels infants, l’inici de l’activitat serà en el mes de gener.

Eixos Creativa oferirà Tecnologia Creativa des de 1er fins a 6è.

Noves activitats

Vernita s’incorpora com a proveïdor d’activitats extraescolars i oferirà als nens i nenes costura creativa.

Roque Cabré, als que molts dels alumnes de Kids&Us han tingut com a mestre d’anglès, realitzarà l’extraescolar del projecte MusiTech, que combina la tecnologia y la informàtica actuals per començar a crear produccions de música electrònica.

Activitats extraescolars en família

Tallers en família

Durant el curs vinent us continuarem oferint una activitat mensual en família (Tallers en Família), com s’ha fet durant aquest curs una tarda de divendres al mes. Us anirem informant!

Tabalots del Fluvià

La colla tabalera del Fluvià, continua oferint una activitat els divendres de 17h a 18h per compartir amb tota la família.

Activitats extraescolars només per a adults

Futbol

Actualment un grup de pares/mares formen equip i juguen el dimarts al vespre, estan oberts a noves incorporacions. Activitat gratuïta. Interessats adreceu-vos a futbol@afa.escolafluvia.cat.

Dansa

Estem tancant amb Poblenou School Dance l’oferta d’activitats relacionades amb la dansa adreçada a pares i mares de l’escola. Si esteu interessats/des, podeu adreçar-vos a extraescolars@afa.escolafluvia.cat.

Altres temes importants

Per acord del Consell Escolar, es recomana a les noves famílies de P3 que, de voler inscriure als infants en les activitats proposades, es faci a un màxim de 2 per tal de facilitar i respectar l’adaptació dels nens i nenes.

Si no hi ha un nombre mínim d’inscrits, no es podran oferir les activitats extraescolars.

Les activitats extraescolars seguiran el calendari escolar, començant a l’octubre i finalitzant la darrera setmana de curs.

Quins conceptes inclou el preu de l’activitat:

• Preu estipulat per l’entitat/empresa proveïdora del servei.
  • 1€ per alumne i activitat, mensual, que reverteix en el sou de la Coordinació Tècnica de l’AFA per extraescolars.
  • Preu de lloguer dels espais de l’escola. Segons el proveïdor i el nombre de dies que l’ocupa, es paga una quantitat en concepte de cessió d’espai.