Extraescolars

Obert el període de noves inscripcions per a les extraescolars del tercer trimestre

Des del dilluns 1 d’abril fins el divendres 12 d’abril, podreu entregar el full d’inscripció de l’activitat triada a la Lorena, en el seu horari habitual de 15.30 a 18.30 h.

Aquest trimestre malhauradament no queden places a les següents activitats:

• Bàsquet de 5è i 6è
  • Circ

La Comissió d’Extraescolars s’encarrega d’organitzar i coordinar totes les activitats fora de l’horari lectiu: activitats extraescolars, casals, acollides de matí i tarda i altres.

Aquests són els nostre proveïdors pel present curs (clicant sobre cadascun d’ells trobareu les extraescolars associades, informació sobre cadascuna d’elles i el formulari d’inscripció):

Acció Sant Martí és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

Can Luca és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

Centre Català d’Educació és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

CET10 és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

Eixos Creativa és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

Kids & Us és el nostre proveïdor per l’activitat extraescolar d’anglès que s’estructura en els següents grups:

• Emma (P4-P5)
  • Oliver (P5-1r)
  • Marcia (1r-2n)
  • Pam & Paul (2n-3r)
  • Ben & Brenda (3r-4t)
  • AP1 (5è-6è)
  • AP2 (6è)

INSCRIU-TE!

Música Activa és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

INSCRIU-TE!

Els Tabalots es reuneixen un cop a la setmana (els divendres a les 17:00) i imparteixen classe a infants i famílies a partir de P5.

• Acollida (P3-6è)

INSCRIU-TE!

Campos Estela és el nostre proveïdor per a les següents activitats extraescolars:

• Casalet de Nadal (Allargament de jornada del 21 de Desembre) NO ACTIU
  • Casalet d’Estiu (Allargament de jornada de Juny) NO ACTIU