Inscripció a Xerrades i Tallers: Coeduquem a casa? Reflexions per al dia a dia

Si et vols inscriure a l'activitat Xerrades i Tallers: Coeduquem a casa? Reflexions per al dia a dia, si-us-plau emplena el següent formulari:

Persones que assistiran a la xerrada

Persona 1

Persona 2

Persona 3

Recordeu que aquesta activitat disposa d'un servei d'acollida opcional amb un cost de 1€ per infant per famílies sòcies de l'AFA (i de 3€ per infant pels no socis), que haureu de sol.licitar i abonar a la Lorena abans de l'11 de novembre.

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES DE L'AFA ESCOLA FLUVIÀ

Responsable del tractament Associació de Famílies d'Alumnes de l'Escola Fluvià (AFA Escola Fluvià).
Finalitat del tractament Realitzar l'alta d'inscripció, el control dels participants, la comunicació amb els mateixos i la gestió i administració pròpia de la activitat, així com informar-vos sobre futures activitats organitzades per l'AFA Escola Fluvià.
Legitimació del tractament Consentiment dels interessats per a inscriure's en l'activitat escollida, per a l'enviament d'informació sobre els nostres serveis.
Destinataris No es cediran dades a tercers excepte per disposició legal. L'AFA Escola Fluvià utilitza serveis d'allotjament extern, amb MailChimp, que comporten una transferència internacional de dades, que es troba a l'ampara de l'acord EU-US Privacy Shield, informació disponible a www.privacyshield.gov.
Drets Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal i com s'indica a la informació addicional.
Informació addicional Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web https://afa.escolafluvia.cat/politica-de-privadesa/.