Camí escolar

Barri i Camí Escolar

Benvingudes a la Comissió de Barri i Camí Escolar!

La nostra comissió pretén educar i donar seguretat als infants (de 3r a 6è curs) a l’hora d’anar i tornar sols de l’escola i d’integrar l’AFA dins la Xarxa d’AMPES del Barri del Poble Nou que organitza diverses activitats conjuntes entre les escoles i esdeveniments del Barri.

Qui som?

Camí Escolar

La nostra comissió forma part de la Macrocomissió Camí Escolar (MCCE), que integra 14 centres d’estudis del barri del Poblenou, i a diferents representants de l’administració local: El Districte de Sant Martí, L’Institut Municipal d’Educació, l’Àrea de Prevenció, Mobilitat i Seguretat i el Servei d’Educació Viària de la Guàrdia Urbana.

Podeu possar-vos en contacte amb nosaltres per col.laborar amb la comissió o expressar-nos qualsevol dubte per correu electrònic.

Barri

Podeu possar-vos en contacte amb nosaltres per col.laborar amb la comissió o informar-nos d’alguna activitat que pugui ser d’interès per a la nostra comunitat escolar per correu electrònic.

Què fem?

Camí Escolar

El projecte del Camí Escolar és una iniciativa destinada a impulsar la recuperació de l’espai públic com a espai de relació i convivència. Des del mateix projecte la idea és educar sobre la mobilitat i fomentar l’autonomia de nens i nenes a partir de 8 anys per anar i tornar de l’escola de manera segura.

Mai no és prou aviat per començar el procés de sensibilització i per treballar junts en l’objectiu d’augmentar la seguretat en els recorreguts que fan els i les nostres fills i filles cada dia per arribar a l’escola i tornar a casa.

Trobareu tota la informació sobre aquest projecte al web de l’Ajuntament de Barcelona.

Barri

Organitzem activitats com ara passejades populars, rasclets solidaris, etc. i us imformem d’altres activitats que organitzen altres AFAs de la nostra xarxa per afiançar els vincles del barri.

Darreres entrades sobre Barri i Camí Escolar