Casal d’estiu

Vine a gaudir de l’estiu al Fluvià!

Arriba l’estiu, temps de vacances i d’esbarjo. L’AFA Fluvià i Campos Estela ens hem proposat que els infants gaudeixin aquests dies d’una manera ben diferent i sobretot que s’ho passin molt i molt bé.

Horaris i preus

Les famílies interessades poden triar les dates i les franges horàries que millor s’adaptin a les seves necessitats. Els preus per setmana dels serveis són:

• Bon dia (de 8h a 9h):
    3,00€ (esporàdic) / 10,00€ (setmana sencera)
  • Casal matí (de 9h a 13h – inclou un dia sencer d’excursió):
  • Mitja jornada (de 9h a 15h – inclou dinar):
  • Tot el dia (de 9h a 17h – inclou dinar):
  • Dinar esporàdic: 9,00€

La setmana del 25 al 28 de juny en ser nomès de 4 dies tindrà les següents tarifes:

• Bon dia (de 8h a 9h):
    3,00€ (esporàdic) / 10,00€ (setmana sencera)
  • Casal matí (de 9h a 13h – inclou un dia sencer d’excursió):
  • Mitja jornada (de 9h a 15h – inclou dinar):
  • Tot el dia (de 9h a 17h – inclou dinar):
  • Dinar esporàdic: 9,00€

Famílies del Fluvià

A partir del 9 d’abril les famílies de l’Escola Fluvià rebreu via el correu electrònic de les vostres delegades de colla el full d’inscripció pel Casal Temàtic i pel Campus Esportiu.

Cal que entregueu el full d’inscripció a la Berta (Espai Migdia) en el seu horari habitual (de dilluns a divendres de 9h a 10h i dimarts i dijous de 16h a 17h) abans del 27 d’abril.

Resta de famílies

A partir del 27 d’abril via el web del programa de vacances de l’Ajuntament de Barcelona.

Un cop realitzada la inscripció on-line, les famílies interessades hauran de passar per l’escola per entregar el full d’inscripció intern pel Casal Temàtic i pel Campus Esportiu.

L’horari de la persona responsable del casal (Berta) és de dilluns a divendres de 9h a 10h i dimarts i dijous de 16h a 17h. També podeu contactar-hi per correu electrònic.

Sol·licitud d’ajuts econòmics

Del 27 d’abril al 15 de maig les famílies interessades cal que passin per l’escola a recollir el formulari i portar-lo degudament omplert a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà més propera, dins del termini establert.

Modalitats de casal

Aquest any us oferim tres modalitats de casals amb diferents activitats per a poder gaudir de l’estiu de la manera que més us agradi.

Casal dissenyat pels més petits (infants que han cursat P3, P4 o P5) i que gira entorn al moviment, l’art i la música. Cada setmana els infants descobriràn diferents propostes amb mirada 360 de la mà d’entitats i col·lectius del barri i de la ciutat (Area, Escola El Timbal, La Escocesa i Colla Jove de Castellers de Barcelona, Eixos Creativa i Som Gent de Profit).

Els dimarts els infants realitzaran jocs d’aigua a l’escola i els dijous es faran sortides de tot el dia.

Propostes temàtiques per setmanes

Del 25 al 28 de juny
Remenja’m! Cuina i reaprofita
Del 1 al 5 de juliol
MOW! Art, cos i moviment
Del 8 al 12 de juliol
“Festa Major” al Fluvià
Del 15 al 19 de juliol
Tatxaan! Teatre d’objectes i moviment
Del 22 al 26 de juliol
Llums, pantalla i acció!
VOLS SABER MÉS?

Casal dissenyat per infants que han cursat de 1r a 6è i que gira entorn a les arts, el mediambient, la ciència, la tecnologia, el cosmos i l’espai, aprofitant que aquest any es celebren els 50 anys de l’arribada de l’home a la lluna. Cada setmana els infants descobriràn diferents propostes amb mirada 360 de la mà d’entitats i col·lectius del barri i de la ciutat (Area, Escola El Timbal, La Escocesa i Colla Jove de Castellers de Barcelona i Som Gent de Profit, entre d’altres).

Els dimarts els infants aniran a la piscina de Can Felipa i els dijous es faran sortides de tot el dia.

Propostes temàtiques per setmanes

Del 25 al 28 de juny
Remenja’m! Cuina i reaprofita
Del 1 al 5 de juliol
Actuem per la terra
Del 8 al 12 de juliol
Viatge per l’univers
Del 15 al 19 de juliol
Ciència, creativitat i moviment
Del 22 al 26 de juliol
Art i tecnologia
VOLS SABER MÉS?

Campus dissenyat per infants que han cursat de 1r a 6è, on cada setmana podran gaudir de diferents disciplines esportives. L’objectiu és educar en el lleure mitjançant activitats lúdiques i esportives, gaudir d’un temps lliure amb propostes atractives i de qualitat i potenciar la cohesió i la funció integradora de les activitats físiques a través dels seus valors (tolerància, treball en equip, respecte, confiança en un mateix, esforç, salut, etc.).

Aquest any proposem un repte cada setmana: A punt, qui és qui? on els participants hauran d’esbrinar cada setmana un/a professional de l’esport que ens servirà per descobrir històries i anècdotes a l’entorn d’una disciplina esportiva.

Propostes setmanals

DILLUNS
Volei platja, fresbee i atletisme a la platja i futbol i rugbi al Camp Municipal d’Agapito Fernández.

DIMARTS
Waterpolo, diferents estils de natació i curses a la piscina de Can Felipa.

DIMECRES
Sortida de tot el dia relacionada amb l’esport.

DIJOUS

DIVENDRES
Curses d’orientació i bàsquet al Parc Central i futbol, rugbi, bàsquet i intercanvi amb la Tripleta (avis que ens ensenyaran a jugar a la petanca) al Complex Esportiu del Clot de la Mel.

Col·laboraran amb nosaltres entitats com ara el Teià Fútbol 5, la Penya Blaugana de Montmeló i Comkedem.

Propostes addicionals

A part d’aquestes tres modalitats oferim la possibilitat de fer una nit de vivac a l’escola el dia 12 de juliol sense cap cost addicional.

Els infants arribaran a l’escola al capvespre i es quedaran a dormir fins el dia següent. Soparan plegats, gaudiran de propostes de jocs de nit i a l’endema, quan es llevin, esmorzaran tots junts.

Presentació del Casal/Campus esportiu

Organitza: