Apr
Tue
Sortida 2n: Dansa Ara
Apr 20 @ 10:00 – 16:00

Sortida de tot el dia en autocar per ballar amb totes les colles de 2n de Barcelona a l’Estadi Olímpic.

“Dansa Ara” és el projecte municipal de promoció de l’esport escolar dins de l’horari lectiu, que cada any promou la pràctica de la dansa entre l’alumnat de segon de primària dels centres escolars de la ciutat, i forma part del programa municipal “L’Escola fa Esport a la Ciutat”.

Al llarg del curs, els nostres infants de 2n de primària han estat assajant molt i molt un recull de danses molt variades. Com a cloenda al seu esforç el 20 d’abril participaran en la ballada final a l’Estadi Olímpic conjuntament amb altres escoles. Tots els protocols estan dissenyats per tal que es puguin desenvolupar les danses amb garanties de seguretat i respectant rigorosament la normativa vigent. Aquest any, però, no podrà estar obert a famílies. Des del correu de tutories us faran arribar la informació de com gaudir i veure de manera diferent els nostres “Dansaires del Fluvià”.