Busquem Oncle i/o Mana Buscall!

Bon dia famílies!

Passada la Castanyada, s’apropa Nadal. D’aquí a no res l’Oncle i la Mana Buscall començaran a repartir els tions per les escoles de tota Barcelona.

L’Oncle Buscall és un personatge que viu a un cau de la muntanya i té cura dels tions que es desperten als arbres. Quan s’apropa Nadal, els lliura a la canalla perquè els atipin i els facin cagar el dia 24 de desembre. Com cada cop hi ha més i més tions per a repartir, des de fa uns anys l’ajuda la seva germana, la Mana Buscall.

L’Oncle i la Mana tenen un munt de cosins i cosines per tot arreu que, quan veuen que els tions s’estan despertant perquè comencen a sortir els ulls als arbres, els avisen perquè vinguin a despenjar-los i portar-los a les escoles.

L’Oncle de l’Escola Fluvià que va repartir tions per les escoles del barri els darrers anys, s’ha fet gran i per això busquem un parell de persones que li vulguin fer el relleu (Oncle/Mana i Cosí/Cosina). La seva feina consistiria a anar a una escola (que no serà l’Escola Fluvià per evitar que els infants us reconeguin) per lliurar el tió fent una petita representació als nens i nenes més petits de l’escola (normalment d’I3 a 1r). Per fer aquesta tasca no cal cap mena de dots artístiques. No té gaire complexitat i és molt divertit. A més la canalla és molt agraïda i la màgia del Nadal fa sempre la resta.

L’actuació té una durada d’uns 30-45 minuts i es faria un matí o una tarda de la setmana del 12 al 16 de desembre.

Les persones interessades podeu adreçar-vos per correu electrònic a la Comissió de Festes de l’AFA.

Animeu-vos!