Assemblea General AFA 27/11/2022

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a l’assemblea ordinària de membres de l’AFA Fluvià que se celebrarà el proper dijous 17 de Novembre de 2022 a les 16:45 hores presencialment a l’Escola Fluvià.

Ordre del dia

Hi tractarem els temes següents:

• Tancament del pressupost del curs 2021-2022.
  • Aprovació del pressupost del curs 2022-2023.
  • Presentació de projectes de les Comissions de Treball i de la Junta de l’AFA.
  • Precs i preguntes.

Quan?

Dijous, 17 de novembre 2022
(16:45h)

On?

Escola Fluvià (presencial)

Als vostre correus electrònics rebreu els pressupostos del curs passat i d’aquest curs així com la convocatòria oficial a l’Assemblea General per a què els pugueu revisar amb anterioritat.

Delegació de vots

Com sempre, hi esteu totes convidades. Recordeu, però, que només les famílies membres tenen dret a vot.

Si no teniu previst assistir a l’assemblea, sempre podeu delegar el vostre vot en una altra família membre comunicant-ho per mitjà d’un correu electrònic amb les vostres dades i les de la persona en qui delegueu el vot.

Servei d’acollida

Hi haurà el servei d’acollida gratuït pels infants de les famílies sòcies que així ho sol·licitin per correu electrònic. Si-us-plau per poder gestionar aquest servei cal que ens informeu de les dades dels infants: Nom, cognoms, colla i si aquell dia fa alguna extraescolar.