Replantem juntes?

Bon dia famílies!

Us volem proposar una activitat per fer comunitat i posar ben guapa l’Escola.

És primavera, un bon moment per plantar, i d’això en volem fer una festa amb les famílies d’infantil.

Com podeu ajudar?

El dissabte 2 d’Abril de 10:30 a 13:30h aproximadament us esperem a l’escola per poder dur a terme aquest projecte tan primaverenc.

Per poder fer-ho realitat necessitem que cada família porti una planta entre dijous 31 de març i divendres 1 d’abril. Podeu deixar-les davant les aules, on no molestin.

Quan?

• Recollida de plantes: 31 de març (tarda) i 1 d’abril (matí i tarda)
  • Replantada: 2 d’Abril

On?

• Recollida de plantes: Davant les aules d’infantil (sobre els mobles dels Crocs)
  • Replantada: Pati i Espai Natural

I quines plantes podem portar?

La nostra jardinera, la Beki, recomana les següents varietats, que distribuirem per curs per assegurar-nos que hi hagi varietat:

• Gessamí *
  • Mareselva *
  • Romaní
  • Caputxines
  • Margarides

• Pasiflora *
  • Camsis radicans (gessamí) *
  • Gessamí de bergínia o big minis vermella *
  • Farigola
  • Calèndula
  • Camamilla

• Clematis (vidalba) *
  • Pandorea jasminoide (bigònia blanca) *
  • Salvia (dos tipus)
  • Lliris
  • Geranis
  • Citronella

* ATENCIÓ: Les plantes que porten l’asterisc són prioritàries i ens en caldria més quantitat que de la resta!

Com ens organitzarem?

Plantarem a 3 zones diferenciades (perímetre, testos i espai natural), per colles, i amb la col·laboració dels infants.

I per amenitzar la jornada de jardineria familiar, hi haurà música, beguda i esmorzar gratuït per a tothom!

Animeu-vos a fer comunitat, amb la natura i els infants!