Cap a una criança lliure d’estereotips de gènere

La Comissió Escola, Família i Coeducació, de la mà de Lourdes Riba i Clara Ventosa (de l’Associació Invia), ens proposa la xerrada gratuïta titulada:

Cap a una criança lliure d’estereotips de gènere

Contingut de la xerrada

Donada la proximitat de les festes de Nadal, aquesta xerrada pretén aportar consells a les famílies sobre com triar les joguines, jocs en família, etc. amb una visió no esbiaixada pels estereotips de gènere.

Taula de continguts

• Què és la coeducació? Quina finalitat té?
  • Per què és important? Algunes dades
  • Com contribuïm a desestabilitzar el sistema?
  • Reflexionem un xic…
  • Com escollir joguines
  • El joc en família
  • Recursos: joguines coeducatives, llibres, pel·lícules, etc.

Quan?

Dijous, 9 de desembre a les 18:00

On?

Via GoogleMeet

Com m’inscric a la xerrada?

Aquesta xerrada és gratuïta i oberta a tothom (famílies del Fluvià i de fora de l’escola) i no requereix cap tipus d’inscripció. Només cal disposar de l’enllaç a la reunió i accedir-hi el dia i hora de la xerrada.

Es farà el possible per enregistrar la xerrada i que així totes les famílies puguin gaudir-ne. En cas que així sigui, publicaríem l’enllaç en aquesta mateixa entrada, així com qualsevol recurs que ens remetin des de l’organització.