Festa de benvinguda de P3

Famílies de P3,

Enguany la festa de benvinguda s’ha dissenyat només per a vosaltres, les famílies de P3, per poder mantenir les directrius sanitàries anti-covid vigents.

És per aquesta raó que només us convidem a vosaltres en dos horaris diferents per tal de no barrejar colles i mantenir la bombolla de convivència dels infants.

I què farem?

Volem convidar a tots els infants de P3 a una xocolatada per a què les famílies es coneguin en un entorn més festiu.

Gaudirem de música, un photocall, alguna manualitat i jocs per a què els infants s’entretinguin mentre els adults poden petar la xerrada mentre prenen un cafè.

Ah! I tots els infants que assisteixin a la festa rebran un petit obsequi de benvinguda a l’escola per a què s’emportin un bon record de la jornada.

Animeu-vos i participeu d’aquesta primera festa del que esperem sigui el preludi de moltes més!

Recordeu que tot i estar a l’exterior, en ser un esdeveniment multitudinari, és obligatori que els adults porteu mascareta.

Quan?

Dissabte 20 de novembre:

• De 10 a 11:30 per P3-Blau turquesa
  • De 12 a 13:30 per P3-Lila

On?

Al pati de l’escola (entrada pel C/ Pujades)