Beques esport

ATENCIÓ! Han obert una segona convocatòria per sol·licitar les beques del 6 al 22 de novembre. Si no vàreu poder fer-la encara sou a temps; les instruccions per demanar-la són exactament les mateixes que a la primera convocatòria.

Les famílies que tingueu PLACES CONFIRMADES amb els proveïdors Acció Sant Martí i Diver’s, del 15 de setembre al 5 d’octubre, podeu sol·licitar una beca per a la pràctica esportiva en horari extraescolar.

En el cas de les activitats que ofereix l’AFA Fluvià, es poden demanar beques per a les següents activitats:

Acció Sant Martí

• Acrobàcia infantil
  • Bàsquet
  • Escacs
  • Futbol Sala
  • Karate Do
  • Patinatge artístic
  • Piscina
  • Roda d’esports

Diver’s

• Modern jazz dance
  • Street dance
  • La Troupe: acrobàcies i circ

Requisits

• Cal tenir una plaça confirmada en una de les activitats que hem citat. No es pot demanar una subvenció si esteu en llista d’espera.
  • L’infant ha d’estar empadronat a la ciutat de Barcelona, exceptuant els casos de beneficiaris amb necessitats educatives especials que hauran d’adjuntar el certificat d’escolarització en cas que resideixin fora de Barcelona.
  • La renda per membre de la unitat familiar ha de ser igual o inferior a 10.000€ any (import de la casella 500 de la declaració de la renda dividit pel nombre de persones que componen la unitat familiar).

Recordeu que en el cas que:

• un membre de la unitat familiar tingui una discapacitat, reconeguda oficialment per la Generalitat de Catalunya, amb un mínim del 33%,
    • o es tingui reconeguda la condició de família monoparental oficialment, per la Generalitat de Catalunya

s’incrementarà en una persona el còmput de persones que conformen la unitat familiar.

Import de la subvenció

Renda familiar disponible per membre de la unitat familiar Percentatge de subvenció del preu de l’activitat
De 0 a 7.000€ 90%
De 7.000,01€ a 9.000€ 60%
De 9.500,01€ a 10.000€ 30%

Com demano la subvenció?

Si hi esteu interessades, cal que seguiu els passos següents:

1. Feu la vostra inscripció a l’extraescolar que us interessi (de les citades anteriorment).
  2. Si teniu plaça, rebreu un correu de confirmació de Coordinació de l’AFA (Lorena).
  3. Poseu-vos en contacte amb Coordinació de l’AFA (per correu o al 634 544 546), responent al mateix correu de confirmació, per rebre el codi de l’activitat que us farà falta per emplenar la sol·licitud de beca.

4. Un cop teniu la confirmació i el codi de l’activitat, ja podeu fer la sol·licitud (entre el 15 de setembre al 5 d’octubre) a través del web del Pla d’Esport Escolar.
  5. L’acceptació o denegació de la sol·licitud us arribarà per SMS.
  6. Si us han concedit una beca, poseu-vos en contacte amb el proveïdor de l’extraescolar (Acció Sant Martí o Diver’s) per informar-vos de com procedir.

FES LA TEVA SOL·LICITUD AQUÍ