Sorteig: Marxem de colònies!

Famílies!

A partir d’aquesta setmana i fins al 7 de maig, l’alumnat de 6è vendrà tiquets pel sorteig de 7 fantàstiques paneres per recollir diners per a les colònies de 6è.

Estigueu a l’aguait i no us quedeu sense participar!

Com puc participar?

L’alumnat de 6è estarà a l’entrada i sortida de l’escola oferint els tiquets pel sorteig tots els dies feiners fins al 6 de maig.

El preu dels tiquets és d’1,50€, però recordeu que quants més en compreu, més possibilitats tindreu de sortir-ne guanyadors.

Venda de tiquets

Del 19 al 6 de maig.

1,5€ per tiquet.

Sorteig

7 de maig a partir de les 17h, a la Plaça de les Sufragistes Catalanes.

Com sé si m’ha tocat?

El sorteig es farà a la Plaça de les Sufragistes Catalanes el dia 7 de maig.

En comprar el tiquet haureu de donar les vostres dades (nom, cognom i un número de telèfon), així ens podrem posar en contacte amb vosaltres si en sou els guanyadors.

NOTA BENE: Hem detectat un error d’impressió en els tiquets que hem venut fins ara: el logo que hi apareix hauria de ser el de l’AFA Fluvià, no el de l’Escola Fluvià. Les persones amb aquests tiquets no han de patir, entraran igualment en el sorteig, els seus tiquets són vàlids!!! Només us volíem informar de l’errada.