Continuem millorant els espais exteriors
Aquest mes a la Comissió Pati-Espai Natural hem treballat de valent!
A l’Espai Natural tenim una caseta de fusta que fins ara s’ha utilitzat per guardar-hi eines i diversos materials de manteniment.
Juntament amb l’equip docent i directiu, des de la Comissió vam decidir donar-li una volta al projecte per tal d’optimitzar i racionalitzar els espais tot creant, transformant i adaptant els usos, sempre posant als infants en el centre de tot.
Amb aquest objectiu, el primer cap de setmana de març, amb les famílies de P4-P5 Rosa ens vam posar mans a l’obra per construir una nova caseta, de dimensions més petites, al costat de l’hort i que serà el nou magatzem, alliberant així la caseta gran.
I quin ús tindrà?
La caseta gran es transformarà en un espai moblat amb palets per a desenvolupar-hi joc tranquil i d’investigació en la línia de continuar afegint valor pedagògic a totes les nostres accions. Serà, doncs, un nou espai per a què els infants puguin observar, experimentar i gaudir de tots els petits tresors que els ofereix aquest espai privilegiat amb que comptem al Fluvià.
De la mateixa manera, vam aprofitar per col·locar vímet a determinats espais que comuniquen amb el carrer, i reforçar així la protecció de la intimitat dels infants, i vam pintar una gran pissarra a la zona de la pista per a què deixin anar la seva creativitat.
Va ser una feina intensa però ho valorem molt positivament. Volem agrair a les famílies de la Colla Rosa la seva resposta entusiasta a la crida per col·laborar i a la Beky (jardinera de l’espai) que ens està ajudant a redistribuir el material de manteniment.
A causa de les mesures per la COVID, hem d’anar organitzant-nos per bombolles, així que aprofitem per demanar-vos que si us animeu com a colla a col·laborar amb la Comissió, ens envieu un correu.
Us anirem explicant!