Roses x St Jordi

Rosa natural
Rosa de xocolata

Benvolgudes famílies,

S’apropa Sant Jordi i, enguany l’alumnat de 6è, tot i les restriccions, s’han posat mans a l’obra per poder recollir fons per a la seva celebració de final de curs amb la màxima seguretat.

Què ens ofereixen?

Roses naturals 3,50€
Roses de gelatina ensucrada 2,00€
Roses de xocolata 3,00€

Com aconseguir-les?

Per poder comprar les vostres roses de Sant Jordi i degut a les restriccions vigents hem hagut de canviar les paredetes de Sant Jordi, per un sistema més… virtual.

Només caldrà que feu les vostres comandes amb molta antelació seguint aquestes passes:

1

Adreceu un correu electrònic abans del 26 de març a RosesxStJordi@gmail.com amb les següents dades:

• Nom i cognom de l’adult que recollirà la comanda
  • Colla a que pertany el vostre fill o filla (si en teniu més d’un a diverses colles només caldrà que ens indiqueu un).
  • Quantitat de roses de cada tipus que voleu encarregar

2

Feu el pagament de l’import total mitjançant la plataforma Bizum o compreu les vostres butlletes a l’alumnat de 6è directament abans del 26 de març.

3

Espereu a rebre les instruccions de recollida de les vostres Roses de Sant Jordi. Us les farem arribar uns dies abans del 23 d’Abril mitjançant el mateix correu que heu fet servir per fer la comanda (verifiqueu la vostra bústia de brossa!).

4

Recolliu les vostres roses seguint les instruccions de seguretat (mascareta, neteja de mans i distància de 2m) el dia 23 d’abril en tres torns:

• de 8:15 a 9:15
  • de 12:00 a 13:00
  • de 15:00 a 18:00

a les paradetes que trobareu a la Plaça de les Sufragistes Catalanes i a l’entrada del Carrer Pujades.

Moltíssimes gràcies per col·laborar amb les famílies de 6è en aquest dia tan especial!