Noves mesures COVID

ATENCIÓ: Les mesures s’han prorrogat fins al 7 de febrer del 2021.

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, a causa de l’aplicació de la Resolució SLT/1/2021, del 4 de gener, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de COVID-19 al territori de Catalunya, es cancel·len temporalment les activitats extraescolars presencials que no respecten el grup bombolla establert pel centre docent. Aquestes mesures van entrar en vigor el dia 07/01/2021 i tindran una durada mínima de deu dies, pendents de re-avaluació segons l’evolució de la pandèmia.

Estat de les activitats extraescolars

Així doncs les activitats extraescolars queden de la següent manera:

Cancel·lades fins a nou avís

• Pot d’art
  • Ceràmica
  • Bàsquet
  • Karate Do (opció on-line)*
  • Futbol
  • Roda d’esports
  • Conte musical
  • Skate
  • Zumba kids Jr. (opció on-line)*
  • Skate
  • Anglès (P3-Sam)

On-line

• Escacs 1
  • Escacs 2
  • Llenguatge musical
  • Costura creativa
  • Anglès (grups no bombolla)

Presencials

• Instrument
  • Anglès Pam&Paul (dimarts-Violeta)
  • Anglès Marcia (dijous-Salmó)

* Si us interessa aquesta possibilitat poseu-vos en contacte amb nosaltres el més aviat possible per tal de coordinar-ho.

En el cas de reprendre l’activitat on-line, els proveïdors us informaran de la manera com es duran a terme les sessions.

En cas que l’activitat s’hagi cancel·lat no es realitzarà cap cobrament fins que es reprenguin les classes, i en cas de reprendre’s a meitat de mes es facturarà només la part proporcional de les classes realitzades.

Si es produeix cap canvi en les restriccions, us n’informarem de seguida.