La Comissió de Pati en marxa!

Tot i les diverses restriccions que estem patint a causa de la COVID, hem aconseguit tornar a posar en marxa la comissió mixta de Pati (mestres, direcció i AFA) , per millorar la condició dels espais exteriors de l’escola que tan necessaris són pels nostres infants.

Què hem fet?

• Hem resituat de manera temporal la ja malmesa barca situada a l’espai de pic-nic per donar-li una nova vida transformant-la en jardinera. Properament en rebrem una de nova per restituir-la com espai de joc.
  • S’ha col·locat vímet a l’espai natural per tal de reforçar la protecció de la intimitat dels infants.
  • Hem buidat i envernissat les jardineres on s’hi posaran noves plantes.

Què volem?

L’objectiu d’aquest any és continuar treballar conjuntament per tal de millorar i enriquir al màxim els espais exteriors. Estem satisfetes amb aquest projecte i ens motiva saber que els resultats els gaudiran directament els nostres fills i filles i repercutirà en la qualitat del seu joc i la seva activitat a l’aire lliure.

Voleu donar un cop de mà? Escriviu-nos a pati@afa.escolafluvia.cat

Us apunteu?