L’Associació Invia ens ofereix la oportunitat de participar a una nova xerrada per a famílies on abordarem la temàtica de les relacions familiars i la convivència en la família durant el confinament i com afrontarem la tornada a la normalitat.
Aquesta xerrada es realitzarà en streaming a través de la plataforma Youtube i s’oferirà un xat on poder fer preguntes i resoldre-les en directe.
Per tal de poder donar resposta a les vostres inquietuds ens demanen que els fem arribar via correu electrònic les nostres preocupacions o altres aspectes que haguem detectat durant aquestes setmanes de confinament i que voldríem que es poguessin tractar durant la xerrada.
On?
L’enllaç a la xerrada és aquest: https://www.youtube.com/watch?v=E0gl0mDAgMs.
Quan?
El 24 d’abril a partir de les 17:30.

Muchas gracias por esta iniciativa. Lo más difícil de este tiempo es precisamente la soledad y el aislamiento y sentir que lo estamos haciendo solos.
Nos alegra que te haya ayudado esta iniciativa y te animamos a participar en las siguientes.
Gracias por tu apoyo.