Xerrada gratuïta: Xarxes socials

Amb el suport de l’Espai Famílies del Servei d’Atenció a les Famílies i la Infància de l’Associació in via i l’Ajuntament de Barcelona, us proposem aquesta xerrada sobre Detecció i prevenció de riscs en les xarxes socials on intentarem donar resposta a dubtes com ara:

• Què és un ús inadequat de les xarxes socials?
  • Com detectar un mal ús de les noves tecnologies?
  • Com poso els límits als meus fills i filles en l’ús de les xarxes socials?
  • Com parlo dels riscs de les xarxes socials i com puc prevenir-los?
  • Quins drets i deures tenen els infants en l’ús d’internet?

ON? Escola Fluvià (Auditori)

QUAN? 10/03/2020 a les 17:00

PREU: Gratuït

Inscripcions

Cal inscriure’s abans del dia 27 de febrer per tal de rebre la informació sobre les edats dels infants de les famílies interessades en aquesta xerrada i així adaptar-la a una franja d’edat adequada.

Us podeu inscriure adreçant un email amb les dades de les persones que hi participaran i les edats dels vostres infants a escolafamilia@afa.escolafluvia.cat o fent clic al botó “INSCRIU-TE AQUÍ!” que trobareu just al final d’aquesta entrada i omplint el formulari.

Acollida

Si necessiteu servei d’acollida, heu de fer la reserva a través de la Lorena (passadís de l’Escola Fluvià) abans del 5 de març (1€ socis AFA, 3€ no socis) en horari de 16:30 a 18:30.

INSCRIU-TE AQUÍ!