Nova campanya per millorar l’entorn

Nova campanya “Un mes, una causa: Millorem l’entorn del Fluvià”

Quan acompanyem o recollim als nostres infants, quan ens quedem a jugar al voltant de l’escola, sovint veiem coses que ens fan pensar que caldria millorar per tal que aquests moments siguin més relaxats i segurs.

Per aquest motiu, la Comissió de Barri i Camí Escolar ens hem posat en marxa per facilitar un canal a on rebre les propostes de les famílies i vehicular-les per tal resoldre-les.

A partir del mes de maig volem crear un missatge mensual reivindicant o fent arribar queixes i propostes de millora de l’entorn a aquells ens o institucions amb competència per a posar solucions.

El mes previ us demanarem que ens envieu les vostres aportacions amb la màxima informació possible i, una vegada treballada, l’enviarem durant el mes següent per a que arribi a totes les famílies i us hi pugueu sumar i ajudar-nos a fer força per a trobar solucions allà on s’hagin de gestionar.

De moment tenim un primer llistat: els contenidors del carrer Pujades que són massa a prop de l’escola, estudiar la ubicació d’una barana de protecció a la porta d’entrada i sortida del mateix carrer, les motos a les voreres en franges d’entrada i sortida dels infants, la manca d’una zona de jocs més propera, la ubicació de fonts o més seients a la Plaça de les Dones Sufragistes,…

Calendari d’actuacions

• PROPOSTA DE MAIG: Contenidors massa a prop de l’accés a l’escola pel carrer Pujades
  • PROPOSTA DE JUNY: Motos a les voreres al voltant de l’escola

Si teniu fotos, vídeos o alguna aportació, si us plau feu-nos-ho arribar al nostre correu!

Animeu-vos, esperem les vostres aportacions!
Moltes gràcies per la vostra col·laboració i esperem obtenir moltíssimes coses amb la força de tots plegats!