Els Tabalots del Fluvià al Barcelona Percussió!

Els Tabalots del Fluvià a la 12a Edició del Concurs Barcelona Percussió

Ens encanta poder donar aquesta notícia!

Els nostres tabalots, els Tabalots del Fluvià, participaran de la 12a edició del Concurs Barcelona Percussió.

Aquest concurs és un esdeveniment cultural de la ciutat de Barcelona, un punt de trobada biennal entre grups de percussió en el que hi participen dos estils, grups de percussió de carrer tradicionals (vinculats estretament al món del foc, a través del toc tradicional del tabal) i grups de percussió de categoria lliure.

Els objectius d’aquest concurs són:

• Apropar la percussió de carrer a la ciutadania
  • Oferir un acte cultural gratuït, de qualitat i obert a tothom
  • Ser un aparador als grups de percussió on puguin exhibir les seves habilitats
  • Crear cohesió entre els grups de tot el territori establint-nos com a punt d’encontre biennal
  • Aconseguir una diada d’aprenentatge comú, pel que fa a creativitat rítmica i coreogràfica

On serà?

A l’15h a l’Escola Parc del Guinardó, Plaça del Nen de la Rutlla, al Guinardó

Quan serà?

Dissabte 8 de Juny a partir de les 15:00

Com hi arribem?

En Metro: Guinardó Hospital de Sant Pau

En Bus: H6, 32, 39, 55

Programa

15:00 Reunió de les colles per ensenyar-nos el lloc on deixar les coses, ens presentaran la persona voluntària que ens acompanyarà durant el dia, esclariran dubtes finals i anunciaran l’ordre d’actuacions.
16:00 Inici del concurs amb la categoria tradicional.
18:30 Inici de la rua (la ruta es pot consultar al mapa).
20:30-21:00 Sopar (podreu passar per barres a recollir la vostra caixa d’entrepans).

Durant tot el dia hi haurà barres, on cada consumició us donarà un vot al premi popular.

L’organització del concurs recomana l’ús del transport públic, ja que l’aparcament és molt limitat.

Des de l’Associació de Famílies del Fluvià volem fer una crida a les famílies de l’escola per acompanyar i a animar als nostres tabalers. Serà una vetllada emocionant, única i molt familiar a on poder fer costat a una de les colles que ens representen més enllà de l’escola.

Apunteu-vos a través del correu electrònic dels tabalots.