Trobades per a la convivència: Criança en temps de molt

El Centro de Psicología Poblenou i Acompanyament Familiar, juntament amb l’Escola Fluvià i la Comissió d’Escola i Família de l’AFA, han engegat un projecte conjunt adreçat a alumnes, professorat i mares i pares, per parlar i formar en l’assetjament escolar i els límits amb l’objectiu de millorar la convivència a l’escola.

En aquesta xerrada tractarem el tema dels infants molt connectats, activats i estimulats per aprofondir en els excessos a la infància i com afrontar-los.

• QUAN? 27 de maig a les 16:45
  • ON? Escola Fluvià (Auditori)
  • PREU: Gratuït

INSCRIUTE AQUÍ!

Si necessiteu servei d’acollida, heu de fer la reserva a través de la Lorena abans del 23 de maig (1€ socis AFA, 2€ no socis).

Reservat el dret a realitzar modificacions en les dates i/o en el programa de cada formació, sempre comunicant prèviament aquestes variacions.