Viu l’estiu al Fluvià!

Ja hi tornem a ser, l’estiu s’acosta i un altre any Campos Estela i la Comissió d’Extraescolars de l’AFA ens ofereixen les seves propostes per a què els nostres infants puguin gaudir d’un estiu ple d’experiències i vivències.

Si voleu conèixer de primera mà com serà el Casal d’Estiu d’aquest any al Fluvià, teniu una cita amb nosaltres el dia 8 d’abril a les 17h a l’Auditori de l’escola.

Si us cal servei d’acollida pels vostres infants recordeu reservar-lo abans del dia 5 d’abril a la Lorena. El preu per socis de l’AFA és d’1€ i pels no socis, de 2€.

Trobareu tota la informació (inscripcions, modalitats, fotografies, horaris i preus) a la pàgina del Casal d’Estiu del Fluvià.