Trobades per a la convivència: assetjament escolar

El Centro de Psicología Poblenou i Acompanyament Familiar, juntament amb l’Escola Fluvià i la Comissió d’Escola i Família de l’AFA, han engegat un projecte conjunt adreçat a alumnes, professorat i mares i pares, per parlar i formar en l’assetjament escolar i els límits amb l’objectiu de millorar la convivència a l’escola.

De la mà de l’Elisenda Pascual, en aquesta xerrada tractarem com entendre l’assetjament escolar per a detectar-lo, prevenir-lo i elaborar-lo. El bullying és un abús reiterat, una burla invisible pels ulls poc desperts, un crit ofegat que, tot sovint, no troba qui el senti.

• QUAN? 18 de febrer a les 16:45
  • ON? Escola Fluvià (espai per concretar)
  • PREU: Gratuït

Si necessiteu servei d’acollida, heu de fer la reserva a través de la Lorena abans del 15 de febrer.

Reservat el dret a realitzar modificacions en les dates i/o en el programa de cada formació, sempre comunicant prèviament aquestes variacions.