Festa Final de Curs 2017-2018 4

Un cop ens hem recuperat de la festa de Final de Curs 2107-2018, diverses famíles de les Colles de Cinquè ens han volgut explicar com van viure la preparació d’aquesta festa i com es senten després de viure l’èxit absolut d’aquesta trobada;

Un any més les famílies de 5è van preparar la festa de final de curs que, com és tradició, també va voler donar comiat oficial a la promoció d’alumnes que acaben sisè i deixen l’escola. Enguany la participació ha estat massiva, malgrat que coincidia amb la tornada de colònies dels nois i noies de sisè, molt probablement cansats pel tràfec d’uns dies intensos i amb menys energia que de costum. Més de 650 persones apuntades… amb les corresponents cadires assignades, moltes de les quals provenien de diverses escoles (Pere IV, Acàcies i Arenal de Llevant) que les van cedir molt amablement. Moltes gràcies sobretot a les delegades de cinquè, la Mònica i la Júlia, per tirar del carro i treballar de valent perquè tot sortís rodó!

A les 8.00 s’obrien les portes i entrava una allau de gent amb llurs carmanyoles de delícies cuinades a casa o bé pizzes i altres menjars preparats, tant se val, la qüestió era menjar plegats i passar una bona estona.

Aquesta vegada la festa també coincidia amb un canvi important, la nova etapa que s’obre amb el relleu de l’equip directiu de l’escola, que durant 10 anys ha anat construint un projecte que ja és referent no només al barri, sinó també a la ciutat i més enllà. El discurs emotiu de l’Anna Trabal, la directora sortint, va causar llàgrimes als petits i a més d’algun de gran. Gràcies per la feinada de tots aquests anys, us desitgem molta sort en les vostres noves empreses! Molta sort també al nou equip directiu que tampoc va faltar a l’ocasió!!

També aquest any es relleva la junta de l’AFA, amb l’Alícia com a nova presidenta, i tant ella com un grup d’ex-presidentes dels darrers anys van voler oferir uns rams de flors d’agraïment a l’Anna i al seu equip.

La festa va estar amenitzada per la mini disco i espectacle del DJ Juanca, un pare de cinquè que ho va donar tot! Dues hores d’intensitat musical amb clàssics de sempre per a mares ballarugues i pares més aviat observadors, i reggaeton i cançons d’Eurovisió per als més joves. La posició arrecerada de l’equip de música i els altaveus va mitigar el soroll i evitar disgustos amb els veïns, deixant de molestar també les altres famílies que no tenien ganes de sarau. Tot un èxit de convivència per tenir en compte a les pròximes edicions!!

Una altra sorpresa d’aquest any foren els regals per a totes les nenes i nens que van assistir a la festa, cortesia de l’empresa Tiger. Alguns adults i adultes també es van emportar tasts de cervesa gratuïts, com a consumició inclosa amb l’entrada, i que a més es podia provar en 2 varietats diferents.

En definitiva, la festa de divendres passat va destacar pel bon ambient, la gran organització i l’agraïment de les famílies a un projecte educatiu forjat any rere any, per un equip de mestres que va més enllà del món acadèmic, allà on neixen la curiositat, les emocions, i els somnis dels nostres infants en el llarg camí cap a la madur

La vida está hecha de contrastes curiosos, como ver anochecer en el patio de la escuela, ese lugar donde pasan  sus días académicos y juguetones, nuestros hijos.

La noche y el día, el verano inminente, las vacaciones tan cerca y el buen tiempo que invitan al relajo, juntaron a más de quinientas personas en el patio escolar, que ahora parecía un comedor humanitario alumbrado por las torres de iluminación. Victoria apabullante de la pizza cartonera sobre el tuper casero y el pa amb tomatiga.

Hubieron palabras emotivas, buen ambiente,  canalla sudorosa que se dejó envolver por la música y la luz discotequera, y limpieza a tope.

ah! Y  la próxima sin sillas, para que todo el mundo baile. ¡¡¡ Y agradecimiento colectivo a las dos delegadas de quinto curso.

Feliz verano.

Famílies de 5è.