Festa de benvinguda al curs 2017-2018

Benvolgudes famílies,

Esteu preparades? Teniu a mà el calendari? Doncs apunteu, perquè el proper dia 28 d’octubre fem la festa de Benvinguda al nou curs! De 11h a 17h de la tarda.
No us la podeu perdre perquè ve carregada d’un munt d’activitats súper xules, tant pels més grans com pels més petits!
Tota l’escola hi està convidada, però en especial, tots els nous alumnes que han arribat aquest curs, doncs tenim una sorpresa per a ells!Voleu saber què estem preparant? Doncs seguiu llegint perquè ja us avancem que no us avorrireu pas!Obrirem les portes a les 11h del matí i ja podreu anar voltant i gaudint de les següents activitats:

– De 11h a 13h hi haurà manualitats en anglès i uns macro murals, on cadascú podrà treure l’artista que té dins!

– De 11h a 13h hi haurà tallers de robòtica per a totes les edats on els més petits manipularan peces de construcció, els mitjans s’iniciaran en la  robòtica i programació a través d’activitats guiades i els més grans dissenyaran, construiran i programaran el seu propi robot.

– De 11h a 13h tant petits com grans podran gaudir de múltiples propostes de jocs!

– De de 11h a 13h us podreu posar ben “guapus/es” al Pintacares!

– De 12h a 13h coneixereu i manipulareu una argila especial d’animació no tòxica que s’asseca ràpid i botaaaa!

– A les 12h els més petits podran gaudir d’un contacontes i un taller de signes.

– A les 12:30 els més grans podran moure el cos amb la master class de Hip Hop i Funky.

– A les 13:30h els Tabalers i Gegants de l’escola ens faran una actuació.

I durant tot el matí, els alumnes de sisè estaran venent productes dolços per recollir diners de cara a les colònies de final de curs.

Què! No està gens malament ,oi? Doncs espereu que encara hi ha més sorpreses que anireu descobrint si veniu a la festa!

Però el millor de tot i pels que ho volgueu, a les 14h ja tindrem preparada una bona paella per dinar! Mmmm… No dubteu en comprar els tiquets a la Lorena perquè els preus són el millor!
2 € per persona si sou socis de l’Afa, famílies de p3 o novingudes a l’escola.
5’5€ per persona per a la resta de famílies.

El darrer dia per comprar els tiquets serà dilluns 23 d’octubre.
Ens veiem a la festa!

Autor(s) d’imatge(s): Famílies P4 curs 2017-2018.