Cinema, ratolins i quarts!!

El Rei Carnestoltes ens ha visitat i el divendres 29 de gener va arribar amb un llistat de consignes ben esbojarrades per fer-nos gaudir d’una setmana ben divertida i que ha alterat la tranquil·litat de les classes de la nostra escola.

La festa d’aquest 2016  ha estat dedicada al Món del Cinema i petits i grans han gaudit i s’ho han passat d’allò més bé. El divendres 5 de febrer l’entrada de l’escola es va omplir de cartells de pel·lícules de cinema i els Òscars es trobaven pel seu interior. Nenes i nens han desfilat amb disfresses de tot tipus, els clàssics superherois, princeses, pirates  però també d’altres més alternatius com claquetes, crispetes i alguna llauna de Coca-cola. Cal dir que els més nombrosos han estat els de Star Wars junt amb un grupet de Charles Chaplin que voltaven per totes les classes. Un divendres on els nens i nenes, acompanyats de pares, mares, avis, tietes i resta d’acompanyants van poder gaudir d’una ballaruga, al ritme de la música, de vegades més aviat absent, al costat de mestres i monitors.

El dissabte 6 va ser el torn de l’AMPA i dels grups de tercer curs que van organitzar la comparsa per a la rua del barri dedicant-la  a les nostres velles amigues les Rates del Fluvià (i exterminadors). Més de 150 persones apuntades per participar-hi ja va ser un èxit, fins i tot hi va haver famílies que es van quedar sense material per poder anar de ratolins i van acabar afegint-se entre altres solucions, al grup d’exterminadors/ tabalers de l’escola. Tot l’esforç i la implicació de tothom va tenir la seva recompensa:  la comparsa del Fluvià va quedar en quarta posició al concurs del barri!!

Ara dimecres de cendra està apunt d’arribar, amb l’enterrament de la sardina la Festa de Carnaval s’acabarà i la Quaresma s’iniciarà. Amb això l’ordre i la calma, esperem, torni a ser predominant.