Espai creixement familiar 2015/2016

1a jornada escola i familia

Un any més comencen les jornades educatives que organitza la Comissió Escola i Família de l’escola Fluvià; un espai on cada any es reuneixen pares i mares que desitgen reflexionar sobre l’educació dels seus fills, i és que l’etapa que s’inicia amb la criança dels fills ve acompanyada de situacions noves que, sovint, ens costa gestionar.

Aprenem a ser pares i mares pel camí, cada dia és un nou repte, un nou aprenentatge, ens ensenyen les situacions, els moments fàcils i els difícils, aprenem a conèixer-nos amb els nostres fills, i en aquest espai podem compartir les nostres experiències amb altres pares/ mares, ens podem ajudar per expressar i reflexionar sobre aspectes de la maternitat/ paternitat que ens inquieten; i és que compartir experiències ens reconforta i ens enriqueix!

Algunes de les participants ja van assistir a l’espai de creixement l’any passat, quina es la seva opinió? quina experiència en treuen?

“M’ha ajudat a canviar alguna posició i mirada d’adult amb la que no em sentia satisfeta per acostar-me d’una altra manera als fills. Intentant aplicar el que identifiquem en aquests espais (quina es la nostra mirada, posició, com ens agradaria que fos, emocions…) a la vida quotidiana i en moments de tensió amb els fills.”

En aquest espai tindrem una estona per retrobar-nos amb les situacions que ens dificulten el dia a dia i poder descobrir noves eines i estratègies per acollir-les i integrar-les.

La valoració dels assistents al primer dia ha estat molt positiva:

“Aquí reflexionem sobre com fem de mares, com afrontem els petits conflictes i reptes del dia a dia amb els fills. Amb una metodologia molt dinàmica i vivencial, on connectes amb els sentiments i emocions que són el motor de les nostres accions”

i les expectatives són bones:

“Ens ajudarà a entendre les relacions mare fill fent un pas més enllà.”

Animeu-vos a participar, les jornades tot just acaben de començar, la propera sessió tindrà lloc a la sala Olimpia (sala d’actes) de la nostra escola el dimecres 18 de novembre a les 19:00 hores!

Dates:
Les jornades es realitzen un cop al mes i tenen una durada de dues hores, els dimecres de 19:00 a 21:00 hores.:

1r trimestre: 21 d’octubre, 18 de novembre, 16 de desembre.
2n trimestre: 20 de gener, 17 de febrer, 16 de març.
3r trimestre: 20 d’Abril, 18 de maig i 15 de juny

Preu: 50 € / trimestre

Us podeu inscriure a  c.escolafamilia@afa.escolafluvia.cat o a elisenda@acompanyamentfamiliar.com

Dinamitza l’Elisenda Pascual i Martí, psicòloga (Núm Col 22040) i psicoterapeuta humanista. Acompanyant de projectes d’educació viva, grups de criança i espais de creixement personal. Co-creadora de L’Arbreda, espai de creixement familiar. Actualment acompanyant de la Xauxa Xica (Molins de Rei). Fundadora d’Acompanyament Familiar. Imparteix formació i tallers d’educació viva i acompanyament respectuós. Assessora famílies, parelles i persones adultes en l’àmbit privat. Si voleu més informació podeu visitar la seva web clicant aquí.