AMPA: IES, actes reivindicatius,St.Jordi, veinat i altres.

Us enviem una relació d´informacions del AMPA:
IES Fluvià: us enviem les darreres actuacions sobre el IES Fluvià:
1.- Benvolguts pares i mares:   El passat dimarts 16 Abril va haver plenari a l’Ajuntament de Barcelona.Per part de ICV en boca del sr. Gomar s’ha efectuat una pregunta sobre la situació del IES Fluvià. Malgrat que hem intentat qué el màxim de pares hi pugessin assistir, només una mare de tercer, la sra. Victoria Giraldo, va poder anar. Vull agrair-li públicament que ens hagi representat tan bé, com ja ens té acostumats, en aquest tema tan important, i que també ens hagi fet un resum perquè tots els pares que avui no em pogut assistir estiguem ben informats. Moltes gràcies Victòria. Atentament, Elisenda Fernández – Presidenta AMPA Fluvià
 Us adjuntem la carta resum escrita per Victoria.

2.- Adjuntem la resposta al prec sobre el IES Fluvià que va presentar PSC a la comissió de cultura a l’Ajuntament de Barcelona.
– Plataforma: organitza un seguit d´actes reivindicatius pel Dijous 25 Abril a l´escola Acàcies:
1.- 17,30 h. Xerrada i debat LOMCE.(adjuntem cartell) xerrada_LOMCE
2.- 19 h. Elaboració de la o les pancartes de la manifestació per l´educació pública del Diumenge 28 Abril. 3.- 20,30 h. Preparació d’activitats del dia de la vaga, 9 de maig: pintada de la rambla de groc… 4.- 22 h. Sopar compartit: cadascú hauria de portar alguna cosa per compartir: o menjar o beguda….
FAPAC: ens convida a participar en la setmana de les mobilitzacions per l´educació 22 al 28 abril. (adjuntem cartell) FAPAC 22 al 28
AMPA Venda de roses i llibres diada de St.Jordi: us recordem que com cada any l´AMPA posarà unes paradetes de venda de roses i llibres a dins de l´escola. Us animem a col.laborar i a comprar en benefici de tots els alumnes de la nostre escola¡
Patinet perdut: una família de P4 ens informa que ha desaparegut un patinet a dins de l´escola. Si per favor algú el troba si us plau que contacti amb l´AMPA.
E/mails de socis/ies AMPA: avui hem enviat exclusivament als socis del Ampa l´acta de la darrera assemblea. Si algun soci/ia no l´ha rebut, si us plau que ens envii un correu al ampa per actualitzar el seu e/mail o incloure´l en la llista de distribució.
Incidències veïnat escola- famílies: ja s´ha fet la reunió entre els representants de l´escola, ampa, veïns i tècnica de barri per intentar trobar sol.lucions als problemes de convivència a la plaça del davant de l´escola. Us demanem que vigileu les actuacions dels vostres fills/filles a la plaça per intentar no molestar els veïns. També us demanem que si patiu qualsevol incidència amb el veïnat ens informeu degudament.
Gràcies per la vostre atenció.