Inscripcions extraescolars 2017-2018

El període de preinscripció per les extraescolars que proposa l’AFA Fluvià per al curs 2017 – 2018 s’inicia el 6 de juny i finalitza el dia 19 de juny. El procés d’inscripció serà a través de la Lorena, en horari de tarda, de 16 a 19. Addicionalment  Kids&Us ofereix també la possibilitat de fer la inscripció online.

Com ja sabeu, el mes de juny és la inscripció per a les famílies que ja són a l’escola, al setembre només s’obre per les famílies que s’hi incorporen.

Us recordem que la matricula al mes de juny de les extraescolars es de 50 euros i que per als socis del AFA és gratuïta ja que l’AFA assumeix el preu de la matricula. La Matrícula al mes de setembre serà de 55 euros, i l’AFA només cobrirà 50 euros en cas que la familia sigui membre de l’AFA, el que suposa una matricula de 5 euros a les famílies de l’escola i de l’AFA que no siguin de nova incorporació i es matriculin al setembre. Aquesta diferencia de preu entre juny i setembre és per evitar la gestió de monitors d’última hora.

Les novetats d’aquest any són:
Robòtica, patinatge artístic i vòlei per als alumnes de tercer a sisè. Trobareu informació sobre l’activitat de robòtica a la web de Eixos Creativa.
– Obrim grups nous de futbol i basquet a segona hora
Millora substancial de l’activitat de piscina: Hem pogut aconseguir espai al CEM Bac de Roda, situat a la rambla Guipúscoa. Això no només implicarà estalviar temps en el trajecte, si no que a més les seves instal·lacions que es caracteritzen per l’amplitud dels espais i llum natural present en tot l’edifici. També disposa de mainaders/es, monitors i monitores a les pròpies instal·lacions que realitzen ajuda als nens i nenes dels cursos de piscina. Això es tradueix en que els infants no només tindran l’acompanyament dels nostres monitors de l’escola, si no que a més comptarem amb un equip de suport “extra”.

Adjunts trobareu la graella de l’oferta d’activitats, la descripció i els preus de cada activitat i els fulls de d’inscripció de cada proveïdor.

Per a més informació podeu contactar directament amb la Comissió d’Extraescolars:  extraescolars@afa.escolafluvia.cat

Graella extraescolars AFA Fluvià 2017-2018 (pdf, 275 KB)
Descripció extraescolars AFA Fluvià 2017-2018 (pdf, 269 KB)
Preus extraescolars AFA Fluvia 2017-2018 (pdf, 72 KB)