Ens ataquen els Pacman’s!!! 1

Ho hem aconseguit!! Un any més l’escola Fluvià ha participat a la gran rua de carnestoltes del barri, que es va fer el passat 25 de febrer, amb una gran participació per part de les famílies de la nostra escola, érem més de 200 persones apuntades!!

La rua de Carnestoltes és una de les grans festes que es fan al barri. Enguany han  participat 24 comparses, entres escoles, instituts, entitats, casals de barri, esplais i fins i tot escoles bressols. Cada grup tria la seva disfressa i algunes porten camió com és el nostre cas. Un camió ben farcit de “comecocos” i ple de nens i nenes vestits de Pacman’s amb música per ballar i fins i tot “go-gos” que animaven als que estàvem a peu de carrer. Darrera del gran grup de Pacman’s de colors ben vius, teníem el nostre grup de tabalers donant-ho tot per deixar el pavelló de l’escola Fluvià ben alt!!!

Així de disposats i contents, vam començar a caminar rambla avall, mentre saludàvem veïns, amics i familiars que anàvem trobant pel camí. El més petits i alguns no tant petits, van poder berenar, enmig de la gran pluja de confetis que anàvem tirant. I quan ja arribàvem al final de la rambla, va arribar el moment de lluir-nos davant del jutges. Vam ballar la coreografia que havíem preparat al so de la música del famós videojoc PACMAN!!! I els jutges ens va donar un merescut quart lloc, per la vistositat de l a disfressa, la decoració del camió, la participació i el ball.

Així vam acabar una tarda de balls, emocions i il·lusió, sobretot per part de les famílies que havíem treballat de valent perquè tot sortís bé i poguéssim disfrutar-ho tots.

Jo l’any vinent hi torno, i tú?

Sílvia Mata Dalmau

Autor(s) d’imatge(s): mailto: comunicacio@afa.escolafluvia.cat.